Ik wil een veulen! nog 5 weekjes wachten... of 3, wie weet Ach, ik weet wel dat mijn veulen vrij... eehm, geweldadig of knuffelig is, ik denk het laatste, en hij/zij wilt er heel graag uit, want er is niet genoeg ruimte meer daar binnen, dus waarschijnlijk vrij stevig gebouwd ook
Kan de jouwe dat niet eens tegen de mijne fluisteren, die wil er niet uit hoor! En ik meende toch altijd dat het veulen besliste wanneer het tijd was... nou kleine, wat is er van dan!
Tjinta
Geplaatst: 23-03-12 10:27
G-V maakt het spannend...
ik had gisteren helemaal geen tijd om iets te lezen, dacht dus nu beslist een veulen te zien...
YEAAAAAAAAH!!!!!! vannacht is mijn veulen dan eindelijk geboren na 339dagen dracht! Gezond en bruin merrie veulentje! Foto's volgen morgen! sorry dat ik zo kom binnen vallen, maar ben zo blij dat het er eindelijk is en dat het GEZOND is!
Hera hier is ook nog stabiel, dat ze vorige week ineens zo "klaar" was hing volgens de eigenaar van de bevalstal aan het feit dat het veulen aan het proefdraaien is. Toen lag het waarschijnlijk klaar, maar is nu terug gedraaid. Ze staat dus nog niet op bevallen volgens hem
Ik ga uit van 340dagen, dus dan zou Hera 7 april uitgeteld zijn. Als ik van 11 maanden (330) uitga is ze voor 29 maart uitgeteld. Iedereen heeft een voorgevoel dat ze zaterdag 1 april gaat, op 333 dagen.
Ik gok ergens eind volgende week, dus dan zit ze rond 11 maanden, zou kunnen. Nu is het ook nog wel vroeg, ze zit nog maar op dag 325.
Ze houdt je idd goed bezig, zeker als ze vorige keer je maar 1 dag voor de gek heeft gehouden de kleine zal nog geen zin hebben...
Posh
Geplaatst: 23-03-12 12:38
@Charisma: Ik heb geen idee wanneer ze gedekt is, 3 jaar geleden stond ze zowat op ontploffen toen ze dragend was en heeft ze het nog een hele tijd uitgehouden....Maar ze is zeker een aantal maanden onderweg.