[HK] Het Dikke Buiken Topic 2010 - deel 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:09

:D :D zou hij stilliggen?

Die van mij heeft intussen ook door dat de mens oa dient om door gekriebeld te worden,helaas krijg ik altijd zijn kont,wil ook wel eens iets anders zien }:0

Diane_Basje

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2010 - deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:12

Stilliggen.. Ja een kwartiertje, daarna zou hij door de slaapkamer galopperen denk ik haha.

PpK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:20

Diane_Basje schreef:
Ik wil hem eigenlijk op het voeteneind van mijn bed.

Heb ik daar ook nog wat over te zeggen :D

Diane_Basje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:21

hahaha!! He hoi!
Nee hoor hij blijft bij zijn mama slapen en ikke thuis.

Diane_Basje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:22

Leuke avatar!

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:22

inge176 schreef:
Joyce gefeliciteerd! Op naar de volgende scan.
Roo, haha leuk hoor. Moeders kijkt wel wat moeilijk ;-)..
Kitzby, fijn dat ze weer thuis zijn! Nu hopen dat het allemaal goed gelukt is en ze opnieuw drachtig is!
Maseike, weet je al of Monchique drachtig is eigenlijk?

Ik hoor morgen of ze nu drachtig is of niet.

@ kitzbi :*

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:30

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Speciaal voor Heidi :) :)

Diane_Basje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:50

Ach wat een moppie! Leuke halstertjes he?

Wij hebben er eentje met Wild Thing. Alleen heeft hij nu een leren halstertje maatje shetveulen en die is te groot, dus dat Wild Thing halstertje zal nog wel even in de kast blijven liggen.

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:52

hahahaha ja ze zijn leuk die halstertjes.Ik blijf ook kopen hahahaha halster tik nee hoor!!!

LadyAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:56

Citaat:
LA dit zijn geen duidelijke fotos van Vienna,toch niet om iets te kunnen zeggen van haar bouw. voor welk stamboek wil je ze evt laten keuren?

Ik dacht dat er toch wel al iets te zeggen was over schouder/hals/rug enz eerste foto is aardig van de zijkant geschoten ;) Maar ja elk stamboek kijkt er natuurlijk ook weer anders naar..
Keuring staat zowiezo vast op 3 juli voor het Welsh stamboek sectie NWR.. Ach ja we zien het dan wel, gaan volgende week zowiezo voor de opfok kijken..

Leuk halstertje, wij hebben ze ook in de winkel, heb zelf de blauwe en roze ervan :)

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:40

sorry ik heb helemaal geen idee wat wenselijk is bij het Wesh stamboek :o

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:48

@ kitzbi hmmmmmmmmmmmmmm smelt hier weg.
Niet van de warmte maar de foto,s.

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:52

Hahahahaha Smelt smelt
Ik ga voor je duimen dat moon gewoon drachtig is :) :)
Anders moon is achter te sex telefoon zetten :) :) hahahhaa

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:55

<3 beeb net
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:57

kitzbi schreef:
Hahahahaha Smelt smelt
Ik ga voor je duimen dat moon gewoon drachtig is :) :)
Anders moon is achter te sex telefoon zetten :) :) hahahhaa

Nou wat denk je van op de bbq ????
Mon beet gisteren mij dus ook al en dreigen en oren plat.

Als die niet drachtig is gaat ze zwaar in de africhting :(:) :(:)

Magic_Ice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:58

pretty schreef:
Magic_ice het is hier soms zo een stormvloed aan fotos en tekstjes,dat ik ook vaak echt niet kan reageren,ik vind het altijd zo lastig om een uur tijd in één topicje te steken,dan te denken dat ik nog vanuit het werk reageer :o :D
Maargoed daarom ook dat ik zelf weinig post hoor,kan moeilijk verwachten dat ze op mij dan ook reageren,heb zelfs nog geen geboortetopic van mijn veulen,en komt er ook niet van,denk ik :o

Bedankt voor alle reacties! :)
Ik vind het ook niet erg dat er soms geen reactie komt, maar vind het niet leuk dat er dus praktisch altíjd geen reactie komt, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik verwacht niet dat iedereen op elk berichtje kan gaan reageren, er is meer in het leven dan DBT, maar steeds helemaal geen reactie is gewoonweg niet leuk en dan krijg je het gevoel van tegen de muur te praten en dan doe ik liever geen moeite meer ;)

Begrijp me niet verkeerd het is een gezellige boel hier, en ik lees heus nog mee en zal nog reageren op foto's en tekst van anderen, maar ik plaats denk ik niets meer van wat er hier gebeurt.

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:15

marrlinde ziet er goed uit hoor je veullie :)

Heidi krijg je dat wel op zo,n groot paard :)
Mon is gewoon drachtig :)

Roossssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:02

Bedankt voor de reacties allemaal! Sterre is inderdaad een bezige bij haha alles wat aandacht aan dr geeft vindt ze geweldig en anders doet ze wel weer iets mafs om de aandacht te trekken:P
Magic_ice, laat je ook niet weten als je merrie staat te kegelen? Zou het wel leuk vinden, dat zijn zulke spannende tijden :D

branie1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:11

Marrlinde: Wat een leuke foto's van je mooie veulentje en mama :D

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:14

Weer leuke foto's voorbij gekomen! Hier wordt het spannend... wie weet vannacht of anders morgen merrie is nu zo slap in der banden vergeleken met gisteren...kan echt niet lang meer duren.

Magic_Ice; het is soms geen doen om op iedereen te reageren...lees wel altijd alles maar ik reageer ook weinig tot niet... vind het juist leuk om van iedereen de verhalen te lezen daar het mijn eerste veulen pas is.

enne namen met de E:
Eclips
Escada
Expert
Estrella
Enchanted
Everlasting ...
Elegance
Enya
Elroy

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:30

LadyAngel schreef:
Citaat:
LA dit zijn geen duidelijke fotos van Vienna,toch niet om iets te kunnen zeggen van haar bouw. voor welk stamboek wil je ze evt laten keuren?

Ik dacht dat er toch wel al iets te zeggen was over schouder/hals/rug enz eerste foto is aardig van de zijkant geschoten ;) Maar ja elk stamboek kijkt er natuurlijk ook weer anders naar..
Keuring staat zowiezo vast op 3 juli voor het Welsh stamboek sectie NWR.. Ach ja we zien het dan wel, gaan volgende week zowiezo voor de opfok kijken..

Leuk halstertje, wij hebben ze ook in de winkel, heb zelf de blauwe en roze ervan :)

Zal het dan toch even proberen. Haar hals is wat kort en ze heeft een onderhals. Haar rug lijkt nu wat week, maar het is een veulen, kan volgende week weer anders zijn als ze voor de lucht in gaat. :+ Daar is zo weinig over te zeggen. Mooie schouderpartij. Ze zou wel meer schoft mogen hebben. Achterhand vind ik persoonlijk geweldig. Benen lijken correct, al lijkt het achterbeen een tikkie aan de steile kant. Mooie lange koten, wel staat ze rechtsvoor nog wat steil erop.

LadyAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:59

Neonlight.. Thanks! Dat van haar hals vind ik ook heb me zitten verbazen over de onderhals die ze nu al heeft hoop dat het nog weg trekt.. Hals rekken we gewoon uit :+

Marrlinde.. Wat een leuk veulen! :D

gitje65

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:48

Weer hele mooie foto's gezien'!
Inge176 wat een heerlijk koppie heeft Fynn; mooie foto zo liggend in het gras.
Kitzbi het is echt een knapperd en mams is al weer in shape!
Verder heb ik een heerlijk wolletje gezien meteen kindje, gelachen om het alpaca topic, een heerlijk veulentje Replay gezien en ik ben er vast nog vergeten. Sorry, maar het zijn er ook zoveel :o .
De bouw van het veulentje van LA, mooi compact en een beetje een onder hals en idd een beetje steil achterbeentje, maar ik vind het wel een mooi veulen; lekker gespierde billen; een leuk ding.
Marlinde proficiat! Pff dan valt me op hoe hard Don Diëgo gegroeid is en hij is pas 11 dagen oud :wow: ! Ik zal morgen eens foto's plaatsen!

Jessy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 21:45

Magic_Ice schreef:
pretty schreef:
Magic_ice het is hier soms zo een stormvloed aan fotos en tekstjes,dat ik ook vaak echt niet kan reageren,ik vind het altijd zo lastig om een uur tijd in één topicje te steken,dan te denken dat ik nog vanuit het werk reageer :o :D
Maargoed daarom ook dat ik zelf weinig post hoor,kan moeilijk verwachten dat ze op mij dan ook reageren,heb zelfs nog geen geboortetopic van mijn veulen,en komt er ook niet van,denk ik :o

Bedankt voor alle reacties! :)
Ik vind het ook niet erg dat er soms geen reactie komt, maar vind het niet leuk dat er dus praktisch altíjd geen reactie komt, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik verwacht niet dat iedereen op elk berichtje kan gaan reageren, er is meer in het leven dan DBT, maar steeds helemaal geen reactie is gewoonweg niet leuk en dan krijg je het gevoel van tegen de muur te praten en dan doe ik liever geen moeite meer ;)

Begrijp me niet verkeerd het is een gezellige boel hier, en ik lees heus nog mee en zal nog reageren op foto's en tekst van anderen, maar ik plaats denk ik niets meer van wat er hier gebeurt.

Magic, had ik ook, eerst dat ik dacht wat doe ik hier, maar nu niet meer en vind het heel leuk om te lezen wat andere ervaren met hun veulen en/of merrie met dikke buik. Gewoon lekker mee blijven kletsen hoor! Ik probeer ook zo veel mogelijk te reageren op iedereen, maar als ik s'avonds op bokt kom en we zijn bv 6 pagina's verder, ben ik alweer vergeten waar ik de eerste pagina nou ook al weer iets over wilde zeggen. Ik zit hier niet met blocknote helaas!
En alle veulenfoto's zijn echt schattig en mooi en daar reageer ik meestal op, en sorry als ik iemand oversla. Inge ik vind Fynn heel mooi. Kim is ook een knapperd, en een hele lieve foto van iemand die een klein zwart veulen knuffeld, heel cute(sorry vergeten wie ook al weer) Roo en Mabon en Marlinde, ook leuke foto's. Dus ik zeg: zo veel mogelijk veulen foto's plaatsen mensen!
LA, Vienna gewoon lekker houden en naar Veldhuizen brengen hihi, ik heb geen verstand van bouw van veulens of hoe dat er uit moet zien(dus dan reageer ik ook maar niet, is zo nutteloos), maar vind dr echt super leuk!
En Dwyne, spannend, succes!
Namen met de E weet ik ook nog wel:
Ella(de leukste vind ik zelf), Elaine, Elanore, Eloitt, Evita, Elvira...

LadyAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 21:48

Thanks gitje!
Ben echt benieuwd naar de keuring..

JoyceA.. Waarschijnlijk gaan we volgende week zaterdag kijken bij Veldhuisen, ik hou je op de hoogte! :D