Die van mij heeft intussen ook door dat de mens oa dient om door gekriebeld te worden,helaas krijg ik altijd zijn kont,wil ook wel eens iets anders zien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
inge176 schreef:Joyce gefeliciteerd! Op naar de volgende scan.
Roo, haha leuk hoor. Moeders kijkt wel wat moeilijk..
Kitzby, fijn dat ze weer thuis zijn! Nu hopen dat het allemaal goed gelukt is en ze opnieuw drachtig is!
Maseike, weet je al of Monchique drachtig is eigenlijk?
Citaat:LA dit zijn geen duidelijke fotos van Vienna,toch niet om iets te kunnen zeggen van haar bouw. voor welk stamboek wil je ze evt laten keuren?
pretty schreef:Magic_ice het is hier soms zo een stormvloed aan fotos en tekstjes,dat ik ook vaak echt niet kan reageren,ik vind het altijd zo lastig om een uur tijd in één topicje te steken,dan te denken dat ik nog vanuit het werk reageer![]()
![]()
Maargoed daarom ook dat ik zelf weinig post hoor,kan moeilijk verwachten dat ze op mij dan ook reageren,heb zelfs nog geen geboortetopic van mijn veulen,en komt er ook niet van,denk ik
LadyAngel schreef:Citaat:LA dit zijn geen duidelijke fotos van Vienna,toch niet om iets te kunnen zeggen van haar bouw. voor welk stamboek wil je ze evt laten keuren?
Ik dacht dat er toch wel al iets te zeggen was over schouder/hals/rug enz eerste foto is aardig van de zijkant geschotenMaar ja elk stamboek kijkt er natuurlijk ook weer anders naar..
Keuring staat zowiezo vast op 3 juli voor het Welsh stamboek sectie NWR.. Ach ja we zien het dan wel, gaan volgende week zowiezo voor de opfok kijken..
Leuk halstertje, wij hebben ze ook in de winkel, heb zelf de blauwe en roze ervan
Magic_Ice schreef:pretty schreef:Magic_ice het is hier soms zo een stormvloed aan fotos en tekstjes,dat ik ook vaak echt niet kan reageren,ik vind het altijd zo lastig om een uur tijd in één topicje te steken,dan te denken dat ik nog vanuit het werk reageer![]()
![]()
Maargoed daarom ook dat ik zelf weinig post hoor,kan moeilijk verwachten dat ze op mij dan ook reageren,heb zelfs nog geen geboortetopic van mijn veulen,en komt er ook niet van,denk ik
Bedankt voor alle reacties!
Ik vind het ook niet erg dat er soms geen reactie komt, maar vind het niet leuk dat er dus praktisch altíjd geen reactie komt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik verwacht niet dat iedereen op elk berichtje kan gaan reageren, er is meer in het leven dan DBT, maar steeds helemaal geen reactie is gewoonweg niet leuk en dan krijg je het gevoel van tegen de muur te praten en dan doe ik liever geen moeite meer
Begrijp me niet verkeerd het is een gezellige boel hier, en ik lees heus nog mee en zal nog reageren op foto's en tekst van anderen, maar ik plaats denk ik niets meer van wat er hier gebeurt.