Dana01 schreef:haha nog pit genoeg dus
Ze lijkt alleen maar fitter te worden gedurende de dracht, en nou staat ze ook sinds twee weken op merriebrok, dus nu is het helemaal feest

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dana01 schreef:haha nog pit genoeg dus
draaakje schreef:ik denk dat het aanleggen enzo allemaal nog wel leuk, met een beetje hulp. maar het is vrij duur. on ze stal ligt dan wel tegenover ons huis, maar er moet wel een kabel neer gelegd worden, nu vriest het zowiezo nog dus begin ik daar niet aan. er zijn wel meerdere oplossingen maar al met al kost het een hoop centjes. ik ben rond die periode klaar met school dus ga gewoon mijn wekker zetten. (en als het echt spannend word op stal slapen.) (maar stel ik vind nog iets goedkoops op mp ofzo, dan kan ik mezelf niet inhouden)
Tinkermuts schreef:wie heeft ervaring met een halsteralarm?
gebruik nu altijd een singelalarm, maar vind dit voor de merrie zón onding.
BaiNar schreef:Geen ervaring met het halsteralarm maar weleens gezien dat een paard zich
heeft opgehangen aan zijn halster, achter een heel l*llig dingetje blijven hangen!!
... dus ik kies liever voor een singel...Maar da's mijn idee...
inkepink schreef:nog geen veulens?
igora zit nu op zo'n 275dgn en haar humeur is echt waardeloos te noemen, vanochtend heeft ze me voor het eerst knalhard gebeten en nu zit mijn vinger in het verband....grrr chagerijnige muts