Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en Pricilia op 240 dagen
Amandake schreef:essy72 : als ze in direct contact komt met de andere paarden is er wel enig risico aan verbonden
Sue_ schreef:Oh en hij is genaamd: Diaz
Mag vast wel :p
) De DA is er wat bezorgt om, maar wij eigenlijk niet zo direct. Passia werd eind vorig jaar niet of nauwelijks hengstig, ze is 19 jaar, gedurende de winter werd ze steeds iets beter hengstig maar het was maar af en toe te zien. Ze heeft al een aantal jaar geen veulen meer gehad, dus dat kan wat meespelen. Deze hengstigheid was rond de eisprong zo duidelijk ineens waardoor we wisten: deze moeten we niet zomaar voorbij laten gaan! Ze kan door alle omstandigheden dus makkelijk een kleiner eitje hebben gehad dan normaal is. Ook het spoelen met antibiotica kan enige invloed hebben gehad. 

peetorlan schreef:Als er zo iets heerst in de buurt is het dan wel verstandig om die wedstrijd door te laten gaan.
Wat zegt je stalhouder er eigenlijk over??
heb leerlingen van 14j wiens ouders al 50 zijn
dus tegen dat die ooit grootouders worden
vind het juist wel leuk zo'n jonge oma/mama!

Djamal vind zichzelf dus al heel wat.
ShamalArabs schreef:ik was al op zoek naar het Drachtige Boktmerrie's 2009 topic, maar die is er nog niet, dus dan maar vast even hierMag vast wel :p
Passia is drachtig van ZK Kuray en verwacht 1 januari 2009 haar beeb!!!
de eerste schiet al lekker op bij jou! Nicole288 schreef:Amandake: gefeliciteerd, wat leuk!
essy: of kwam de amazone mss afzeggen omdat bij hun in de buurt rhino zou zijn? dat kan ook nog?
ik denk dat ik tegen rhino zou laten enten als ik op een manege zou staan waar veel vreemde paarden komen (daar heb jij nu niks meer aan natuurlijk, mss idee voor een volgende keer), nu wegzetten en daarna weer terug heeft ook niet zoveel zin, als het meegebracht wordt kan ze het ook van besmette buurpaarden krijgen. Maar het beste van hopen dan, hopelijk is er niks van waar!
Hartelijk Gefeliciteerd met de Geboorte van het hengstveulen!!!!!!!
Ben je zomaar daaagen opgeschoten!
Mooie foto's en al een royale buik! Ze ziet er goed uit.