Het dikke-buiken-topic 2006/2007!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amandake

Re: Het dikke-buiken-topic 2006/2007!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:42

Golden maij haar uiertje heeft een ander vormpje gekregen (al iets mooier Knipoog )

gisteren

Afbeelding

vandaag

Afbeelding

Iris .... op dag 341 , ik vraag me af wanneer die gaat vollopen ???? Frusty

Afbeelding

Amandake

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:44

jaaah tuurlijk waak ik Knipoog Knipoog ,nog hèèl de maand ,als jullie men onderschrift zien begrijp je wel waarom Knipoog

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 18:44

Nagelbijten / Gniffelen

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:06

ze heeft de birth alarm op!!!! Hyper! Go jij! Go jij! Hyper!
kon het niet laten, ben gauw gaan kijken, banden weer megaslap, vulva lang uitgerokken en slap, uier weer bomvol, dus ik dacht: ik neem geen risico's, die birth alarm erop! madame vond het niet zo'n schitterend idee Nagelbijten / Gniffelen maar ach, het went wel Knipoog

katrienh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:15

Oooooooh Frenia, wat spannend ! Hyper!

ben raaaaaazend benieuwd haha, maar ik niet alleen haha Haha! Tong uitsteken

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:27

Luitjes, wat een felicitaties, echt supergeweldig, heel erg bedankt namens Mira en Binti Lachen
Veearts heeft me op mijn donder gegeven dat ik niet om 4.30 uur gebeld heb, maar ik wist dat ze pas om 8 uur bereikbaar waren en heb daarom precies om 8 uur gebeld.... Nu is Mira d'r nageboorte eruit gepeld, infuus oxytocine gehad, EN gespoeld met water en antibioticum, daarna een spuit tegen evt hoefbevangenheid en koliek. Ik ben boos boos boos op mezelf, maar kwam gewoon totaal niet op het idee dat die nageboorte er binnen 2 uur uit moest zijn, Mira is ervaren, en ik vertrouwde erop dat ze dat net zo puur en goed zou doen als de rest.....
Toen we klaar waren ben ik toch naar Ermelos naar de Hengstenshow van het NSvT gegaan, Mira en Binti hadden totale rust nodig, en dat kon ik ze alleen geven door compleet weg te zijn. Mijn hengst Drum zag er superpoepgoed uit, wat was ik trots. Weer op stal aangekomen heb ik Mira en Binti in het landje gezet waar ze een 1 1/2 uur bezig zijn geweest met van alles en niets. Mira en ik moeten weer even de gevoelsbanden herstellen, ze is ERG beschermend tegenover Binti (die alles leuk vindt Lachen ) en liet zich niet pakken toen ik ze op stal wilde zetten Haha! Daarna was het nog even puzzelen om Binti de stal in te krijgen achter Mira aan, want ze liep niet zomaar het "grote boze hol" in. Ik heb Mira echt even moeten corrigeren, ze had haar TANKmodus aangezet, en het spijt me, maar ik laat haar niet over me heen lopen.
't Is goed zo hoor, maar wel even verwarrend voor mij Knipoog De emoties + slaapgebrek zorgen voor wat extreme gevoelens van mijn kant, en ik kan overal om janken, maar 't is ZO verschrikkelijk MOOI.
Telefoons staan uit of op stil, we zijn even niet bereikbaar, behalve via email en pb, ik moet even rustig wat eten, en dan een paar honderd foto's (ook van pappa Drum) bekijken en bewerken, als ik het red, want ik zit bijna te knikkebollen Knipoog

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:38

Nou het is nu echt zo ver hoor, Capriola is met zwangerschapsverlof. Het echte dressuurwerk deden we al niet zo veel meer, maar nog zo 3 keer het bos in was toch wel aan de orde. De laatste ritjes voornamelijk gestapt maar gister was het done. Ze heeft zo dikke buik met zucht precies waar de singel zit dus mevrouw mag met verlof.
Check haar dikke dikke dikke buik:

Afbeelding

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:39

Citaat:
Ik heb Mira echt even moeten corrigeren, ze had haar TANKmodus aangezet, en het spijt me, maar ik laat haar niet over me heen lopen.
't Is goed zo hoor, maar wel even verwarrend voor mij De emoties + slaapgebrek zorgen voor wat extreme gevoelens van mijn kant, en ik kan overal om janken, maar 't is ZO verschrikkelijk MOOI.
Telefoons staan uit of op stil, we zijn even niet bereikbaar, behalve via email en pb, ik moet even rustig wat eten, en dan een paar honderd foto's (ook van pappa Drum) bekijken en bewerken, als ik het red, want ik zit bijna te knikkebollen

dat doet Tinkerbell ook na de geboorte Ja ik laat haar altijd even tank spelen (mits ze mij wel nog met enig respect behandelt) maar na de eerste 24u zet ik haar ook op haar plaats Ja
is ook voor mij altijd weer even wennen, maar Tink is af en toe wel eens Tank en in die bijna 6 jaar dat ik haar ken, leer je daar mee omgaan Ja
jij hebt Mira natuurlijk nog niet zo lang en op de koop toe is dit het eerste veulen, dus heel goed dat je even de grenzen legt Ja en heel begrijpelijk dat je even rust nodig hebt (vandaar dat je ook nog geen sms van me had, dacht van: laat dr nou maar even... Ach gut)

ben natuurlijk héél benieuwd naar de foto's Ja (ook naar die van Drum Vingers aflikken )maar ik ben ook altijd zo emo, dus toen met Dilhara had ik ook zoiets van "seg mensen, geduld, ik kàn niet sneller"
neem je tijd Knipoog

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:40

Nicole: er is nu een andere, naar ons idee, betere cam. online.
Zelfde link. Om ongeveer half 9 gaan ze dus weer naar binnen en de lampen aan, we zullen zien. Deze cam had ik al een tijdje aan staan, maar was alleen op onze tv tezien. Helder en in kleur. Nu is ie geschikt gemaakt voor internet gebruik en hopen we dat we beter beeld hebbeb Ja

KMD: Hopen dat alles weer goed gaat nu met Mira. Ik ben benieuwd naar de buitenfoto's, maar denk aan jezelf hè!

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:41

regine: dat is idd een dikke dikke dikke buik Wow!

Gelukkig had ik net nog naar de camera gekeken voor ik ging douchen, want mijn vriend dacht even lollig te zijn en te roepen "er staat een veulen bij!!!"
eerste reflex was alsnog de douchedeur opengooien en met een sprong naar buiten wippen Bloos
maar tweede reactie was dan gelukkig meteen te roepen: niet waar! en terug naar het natte te keren Nagelbijten / Gniffelen
ben uiteraard wel nadat ik uit de douche was, gauw even gaan checken op de camera Clown wortelen zijn op, voordroog blijft onaangeroerd, Tink staat wat te suffen Ach gut

Maseike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:43

@ KMD denk maar eerst lekker aan jezelf.
Rust maar goed uit, want het is niet niks hoor wat je de laatste tyd zelf ook mee maakt als eigenaar Ach gut

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 19:45

KMD haha geweldig he je zou het liefste er 24/7 bij willen zitten.
groot gelijk dat je veearts je op je kop gaf maar dat is iets wat je nooit nooit nooit meer vergeet nu toch? Knipoog

djesse wat jammer dat wild zich zo beroerd voelt sterkte ermee.

frenia mijn merrie heeft ook ongeveer zo'n uier daar verwacht ik het voorlopig nog niet bij.maar ik hoop voor jou dat ze opschiet

muzefee zolang over de tijd aarrggh ik laat het Awa maar niet lezen Scheve mond

alle wakers veel plezier en sterkte vannacht ik ga zo lekker naar de bios Haha!

regine wat een mega buik!!!

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:05

Pfff reageren vanaf pagina 350.. Jullie gaan veel te snel!

@ Dreeke.. Klinkt wel goed haar gedrag.. Ben benieuwd wanneer het komt

@ Pretty.. Nog steeds geen uier.. Ik voel echt met je mee Ach gut

@ KDHtjuh.. Aggosh. En ze moet toch nog wel ffjes

@ Saffier Spannend!

@ Muzefee.. Lenige dame heb je hoor! Uier is inderdaad niet veel.. Hoop voor je dat ze een beetje opschiet

@ProudJustify.. Netjes buikje hoor!

@ Thomas.. Kom op.. Bikkel zijn hoor.. Je nachtrust gaat er gewoon aan Haha!
Bij Pauk is het vorig jaar ook overdag geboren.. De gemiste nachtrust is snel
Klein uiertje in wording zie ik al.. Leuk hoor!

@ Frenia.. Lekker buikje! Flinke uier ook.. Ben benieuwd wanneer de beeb zich aankondigt

@ Thomas.. Het zucht is heel normaal en ik maak me ook absoluut geen zorgen erom..
Pauk had vorig jaar een enorme plaat zucht en dat was nog niet weggetrokken toen ze al bevallen was.. Ik verwacht de kleine van Alonna dus eigenlijk volgende week tussen donderdag en zondag ergens.. We zullen zien..

@ Amandake.. Wat een schatje.. ik vind haar naam ook errug leuk!

@ VivaLaVida.. Ik ben ook benieuwd of er net zo 1 als Armani uitkomt bij je..

@ KMD.. Wat een heerlijk meissie!

@ HHHenny.. Bijna altijd wel s-nachts ja

@ Cubalibre.. Ook al een leuk meissie.. Haha!

@*Jolanda* Ik kan me nog wel herinneren bij een hengstveulen vorig jaar... Na de darmpek die er goed afkwam bij hem was het ook een tijdje oranje.. Dit scheen normaal te zijn want zo kwam het op gang ofzo.... In ieder geval niets gevaarlijks.

@VivaLaVida.. Jeetje schrikken zeg! Valt mee dat ze niets heeft..

@ Frenia Spannend!

@ Djesseka.. Ik denk niet dat het kwaad kan als je het wat koelt

@ Frenia.. De uier is wel iets anders.. Maar is wel vol hoor.. Ik weet niet.. Het hoeft natuurlijk niet elk jaar hetzelfde te zijn.. Ik zou dr maar in de gaten houden.. Misschien toch een paasveulen!

@ Maseike.. Weer mooie foto's!

Alle wakers vannacht succes!

Ik ga nog "snel" even naar limburg met pasen.. Daarna durf ik niet meer weg denk ik.. Haha!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:06

Nou kom maar op met nog een knuffel, voor morgen doet ze het écht niet ! Wel hebben we de camera opgehangen, maar niet eens persé om de pony. Vork Wel is d'r uier aan één kant wat voller, maar die andere kant komt maar niet bij. Op naar dag 25. Ja

silketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:10

@Amanadake, MarijeR, Babsiej, Jolanda, KootMiraDrum en CubaLibre:
van harte gefeliciteerd !!!!!! het waken was het waard zo te zien, prachtige veulentjes, laat nog wat merrietjes over voor mij Haha!
een paar dagen niet op pc geweest en een babyboom (veulenboom)
veel volgelopen uiers de laatste dagen zag ik met bijlezen

mina wil gewoon niet bevallen volgens mij Gestoord , k heb nog nooit zo een grote schapenuier gezien Wow! het behangen en verven is gestopt, 2 kamers gedaan, en de frustratie is zowat voorbij, ydwine is bevallen en der is een hele hoop stress verdwenen, een pracht van een meissie, mocht dadelijk gaan kijken van amandakè Bloos (dank je wel)

myrthe lijkt wel een hengst geworden als je der vanachter bekijkt onder der staart, met 1 serieuze .... van haar uier zijn de zijkanten zijn mooi gevuld, moet dringend foto's maken maar k heb de laatste dagen de camera niet meer mee, (dat schaap maakt me echt gek, elke dag denk ik, das de laatste foto voor der lammetjes zijn, k heb mss al 50 schapenuierfoto's intussen Frusty ) haar banden zijn ook al slapper en der staart geeft nog weerstand
Mysterious girl der buik is gigantisch en uier begint, zo een normaal vollopen, overal gelijk, een mooi modelletje Haha! , haar banden zijn slap, der staart geen weerstand, een maiden, dezelfde datum als myrthe, is dat normaal?
pipi staat op springen, dat die langer moet zou je niet geloven als je haar ziet, haar uier is ook mooi, overal evendik, banden ook aan het lossen en van der staart is van haar, daar blijf je af

Thomas5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:19

Iemand een tip om een poesje van 3 weken stil te krijgen? Verward:?
Ze kruipt altijd uit het bakje en verlaat moeder en zus en gaat dan alleen de grote boze wereld in maar begint dan megahard te janken Boos! Ook is ze verkouden en als ze bij zusje zit blijft ze maar 'roepen' Verward Nagelbijten / Gniffelen ze zit nu al een kwartier bij mij op schoot en loopt over het toetsenbord maar zwijgt niet Boos!

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:21

next updtae: Tinkerbell heeft gewoeld Hyper! ze heeft staan graven enzo, stro tegen de muren en de deur aangeduwd.

Thomas5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:22

Silketje: wanneer was dat schaap uitgerekend? hier loopt er ook 1 die pas in mei is uitgerekend en als je ze ziet zou je denken dat ze nog een week moet Nagelbijten / Gniffelen

Frenia: zie je wel, het komt Wow! Hyper! Go jij! Go jij!

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:24

frenia schreef:
next updtae: Tinkerbell heeft gewoeld Hyper! ze heeft staan graven enzo, stro tegen de muren en de deur aangeduwd.

Spannend! Hyper!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:40

Spannend frenia. Zal voor je duimen dat het snel komt nu. OK dan!

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:43

Spannend Frenia!!

*gaat nu weer terug naar 300 foto's*

Thomas5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:51

KMD: succes met je foto's Knipoog

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:54

KMD; rust idd lekker uit, er zijn zoveel emoties die op zo'n moment in je boven komen, en met slaapgebrek erbij is het helemaal een warboel. Niet boos zijn op jezelf!! Zulke dingen gebeuren en gelukkig is de nageboorte er nu af. (hoor je idd wel vaak bij koudbloeden)
Super dat drum het zo goed gedaan heeft! Ja
Geniet er maar lekker van!! stiekem ben ik wel een beetje jaloers hoor Knipoog hihi

frenia; spannend Hyper!

regine; jeutje, wat een buik!!

Pauk; hihi, dat heb ik ook, dat ik bijna niet meer weg durf, want stel...

Hier alles oke, ik neem nu elke avond de temperatuur van de dames op. Shak houdt het netjes bij 37,8.
Darlah gisteren 38 en vandaag 37,6.. dus wel iets daling, maar nog niet genoeg. Onder de 37 mag ik pas zenuwpezen Knipoog

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:58

Zo ik ben na een heel erg extreem drukke week weer aanwezig. Ik heb bijgelezen wil feliciteren Haha!
Amandake met de kleinde van Ydwine!
En natuurlijk KMD en ik wacht op de foto's Haha!
Ook zag ik een kleine Nordsee gefeliciteerd!
En natuurlijk Cuba met de mooie bonte!

Kom maar op met die foto's Haha!

HHenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 20:59

begrijp ik het goed dat de temperatuur daalt als de bevalling nabij is?
Laatst bijgewerkt door HHenny op 07-04-07 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt