)gisteren
vandaag
Iris .... op dag 341 , ik vraag me af wanneer die gaat vollopen ????
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
,nog hèèl de maand ,als jullie men onderschrift zien begrijp je wel waarom
maar ach, het went wel

) en liet zich niet pakken toen ik ze op stal wilde zetten
Daarna was het nog even puzzelen om Binti de stal in te krijgen achter Mira aan, want ze liep niet zomaar het "grote boze hol" in. Ik heb Mira echt even moeten corrigeren, ze had haar TANKmodus aangezet, en het spijt me, maar ik laat haar niet over me heen lopen.
De emoties + slaapgebrek zorgen voor wat extreme gevoelens van mijn kant, en ik kan overal om janken, maar 't is ZO verschrikkelijk MOOI.
Citaat:Ik heb Mira echt even moeten corrigeren, ze had haar TANKmodus aangezet, en het spijt me, maar ik laat haar niet over me heen lopen.
't Is goed zo hoor, maar wel even verwarrend voor mij De emoties + slaapgebrek zorgen voor wat extreme gevoelens van mijn kant, en ik kan overal om janken, maar 't is ZO verschrikkelijk MOOI.
Telefoons staan uit of op stil, we zijn even niet bereikbaar, behalve via email en pb, ik moet even rustig wat eten, en dan een paar honderd foto's (ook van pappa Drum) bekijken en bewerken, als ik het red, want ik zit bijna te knikkebollen
ik laat haar altijd even tank spelen (mits ze mij wel nog met enig respect behandelt) maar na de eerste 24u zet ik haar ook op haar plaats

en heel begrijpelijk dat je even rust nodig hebt (vandaar dat je ook nog geen sms van me had, dacht van: laat dr nou maar even...
)
(ook naar die van Drum
)maar ik ben ook altijd zo emo, dus toen met Dilhara had ik ook zoiets van "seg mensen, geduld, ik kàn niet sneller"

wortelen zijn op, voordroog blijft onaangeroerd, Tink staat wat te suffen

Wel hebben we de camera opgehangen, maar niet eens persé om de pony.
Wel is d'r uier aan één kant wat voller, maar die andere kant komt maar niet bij. Op naar dag 25.
, k heb nog nooit zo een grote schapenuier gezien
het behangen en verven is gestopt, 2 kamers gedaan, en de frustratie is zowat voorbij, ydwine is bevallen en der is een hele hoop stress verdwenen, een pracht van een meissie, mocht dadelijk gaan kijken van amandakè
(dank je wel)
) haar banden zijn ook al slapper en der staart geeft nog weerstand
, haar banden zijn slap, der staart geen weerstand, een maiden, dezelfde datum als myrthe, is dat normaal?
:?
Ook is ze verkouden en als ze bij zusje zit blijft ze maar 'roepen'
ze zit nu al een kwartier bij mij op schoot en loopt over het toetsenbord maar zwijgt niet
ze heeft staan graven enzo, stro tegen de muren en de deur aangeduwd. 

frenia schreef:next updtae: Tinkerbell heeft gewoeldze heeft staan graven enzo, stro tegen de muren en de deur aangeduwd.

hihi