Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dana01 schreef:ja raar is het zeker, in het begin kon ik er wel om lachen, en van de smssers heb ik het nummer ook wel, dus als het te erg word doe ik er wel wat aan hoor, kan moeilijk mijn telefoon uitzetten he
Dana01 schreef:ja raar is het zeker, in het begin kon ik er wel om lachen, en van de smssers heb ik het nummer ook wel, dus als het te erg word doe ik er wel wat aan hoor, kan moeilijk mijn telefoon uitzetten he
adnariM schreef:MarijeR schreef:Vooruit... Als iedereen belooft om ook op pagina 1 te kijken voor de links, zal ik de lijst van maart aanpassen voor maart/april...
Maar daarna ga ik bij iedere vraag naar een link heel hard lopen gillen
Duurt wel een uurtje of langer voordat de lijst bijgewerkt is, zijn erg veel merries.
Ik ben daar ook al mee bezig geweest, omdat ik bang was dat je niet meer zal komen. Zal ik het even toesturen zodat je iets minder werk hebt, want het zijn er echt veel