Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Rebec

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 18:56

Lowara: Vervelend die nachten opblijven voor niks. zal je net zien word het ineens ;s middags geboren Bloos!
Shamal: Schiet al op mooie arabier
Inowa: dat is mooi dat jullie tevreden zijn !
Dennis: goed voorteken

Vandaag weer even foto's gemaakt van B

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:08

@ Sjen
Jou merrie is een lastige merrie Haha! Wil je haar volgend jaar wel weer laten dekken met al die stress Haha!

@ Lowara
Wat vervelend... het komt echt vast snel Ja ze wil alleen Copper en Macy inhalen Ja

@ Orion
Wat een prachtig veulen Lovers

@ Dennis
Het word spannend Go jij! Go jij!

En een nieuwe Luna avontuur (al wil dat niet zo goed met zo'n pc):
[KS]Luna verteld: Ik heb nu ook een mentuigje!

Voorproefje:
Afbeelding

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:11

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:35

gefeliciteerd allemaal !!!

Ik kan dat veulen van mij er wel uit kijken!

We hebben met z'n allen afgesproken met koninginnendag om gezellig met z'n allen door te zakken, maar als het er zaterdag nog niet is dan ben ik de enige nuchtere tussen het stel Boos! Er moet toch iemand nuchter genoeg zijn om naar mijn paard te gaan!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:45

Roosje is nu zelfs helemaal klam maar staat er wel rustig bij. Ik hou haar dus goed in de gaten en dat word vanacht lekker weer m'n bed uit.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:47

Spannend Dennis!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:50

Ik hoop dat Roos het net zo spannend maakt als dat ze het voor doet! En me niet nog een paar weken laat wachten. Officieel is ze pas over 2 weken uitgerekend, maar ik roep al 2 maanden dat ik zeker weet dat het eerder komt.

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 19:51

Dennis: Spannend!
GEFELICTEERD MEAVY
Mistral: dat is idd niet zo fijn om daarna nog je bed uit te komen

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:00

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:15

@sjen: ik ben nieuwsgierig... Haha!

Toutiemeis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:42

Ikke benne jaloers...... Bloos

Maartje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:51

misty heeft melk behoorlijke druppels vandaag, net liep ze alsmaar rondjes in de bak in haar stal en weer terug, maar nu is ze weer rustig??

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 20:57

@ MarijeR: wat een lekker ding, klopt het dat hij wel wat op Myron lijkt? Zelfde vader?
@Faniek: ik zit heel erg te twijfelen om haar weer te laten dekken. Ook omdat ze al wat aan de leeftijd is. Als het een hengstje is laat ik haar denk ik wel weer dekken en als het een merrietje is dan niet meer, want dan laat ik die merrie dekken als ze daar oud genoeg voor is Haha!
@ Meavey: Gefeliciteerd! Ik ga zo naar je foto's kijken!

Siena was vanavond weer rustig. Was wel grappig, we hadden de hond mee genomen naar de wei om lekker te rennen. Die twee kennen elkaar niet zo goed, omdat Siena voor haar dracht de hond niet kon luchten of zien (hyperactieve hond ook hoor) maar nu drachtig kan ze het allemaal hebben. Maar de hond was dus zo stoer om in Siena's neus te happen Clown Niet doorgebeten uiteraard, maar meer spelend. Siena vond het allemaal wel best, die lijkt al wel moedergevoelens te krijgen voor alles wat kleiner is dan zij, van de buur koeien likt ze de kop schoon?!
Ik ga zo even aan m'n vriend vragen hoe ze er bij stond, want die is net weer aangekomen voor vanavond weer een waaksessie Haha!

Toutiemeis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:00

Kijk dan hoe lief....

Afbeelding

Hoop dat je me niet aanklaagt voor inbreuk op privacy, Marije.

Maar ik vond jullie zoooo schattig....

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:01

Shanaya leek even wat onrustig, maar ze kalmeerde weer net zo vlot... Weer kleine korrels, dit keer nog wat nat en plakkerig, aan de spenen. De linkerkant is weer gegroeid... De achterkant van de uier begint op te komen en de buik lijkt weer lager te hangen. Vannacht nog niet iig, dus ik ga weer lekker genieten van mijn bedje straks Haha! Ik zal zo nog even de foto's van vanavond vergelijken, dan weet ik zeker dat het geen optisch bedrog was Knipoog en ik heb ook foto's van Njadien en haar enorme buik... Dus als mijn pa straks even de foto's upload en doormailt zal ik die ook even plaatsen...

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:03

Marije, Orion en Meavy; gefeliciteerd!! Party!!

Alle wakers wens ik weer veel succes voor vannacht, het klinkt allemaal spannend!

Ivanka is vandaag op dag 260 met verlof gegaan. Het rijden ging écht niet meer Clown . Ze vond het opzich niet eens zo erg, maar echt werken . Op een gegeven moment begon ik haar een beetje omlaag te vragen, maar kennelijk was dat teveel gevraagd, toen begon ze te briesen en ze weet; als ze briest, dan krijgt ze langere teugel van mij Clown (moet ik toch eens af gaan leren, want ik merkte vandaag echt dat er een spelletje van gemaakt werd Haha!). Zolang ze een beetje rond mocht kijken aan de lange teugel, had ze er wel zin in. Ze heeft zelfs nog een heel stuk gegalopeerd aan de lange teugel, maar nee... ik vind het wel goed geweest zo Lachen. En dag 260, geen schande als je je paard dan met verlof stuurt he? Knipoog Tong uitsteken
En ze moet veel plassen en poepen, of nja.. veel... Vroegâh deed ze dat écht nooit onder het rijden, dan deed ze dat alleen in haar wei of stal. Nu laat ze het vallen als ze moet Haha!. Is dus wel een teken dat er iemand dat uit zit te duwen/drukken Schijnheilig.
Maar verder was ze vandaag wel erg lieffff Lovers ... Heb nog even goed afscheid kunnen nemen, moet dr wel 10 héle dag missen nu.. Poehee, is lang hoor! Knipoog Is 2 jaar geleden dat ik haar zo lang niet heb gezien achter elkaar...

Nou ja, morgen ga ik dus op vakantie, dus ik wilde iedereen heel erg veel succes wensen met waken etc.! Zondag 8 mei ben ik weer terug en dan hoop ik héél veel nieuwe en gezonde veulentjes voorbij te zien huppelen Knipoog!

En nog een berichtje voor de merries die op springen staan: GO GIRLS!! Go jij! Go jij!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:22

Ik ga naar bedje toe. Heb Roosje net nog ff gecontroleerd, ze staat er rustig bij, net als de rest van de avond. En er komt een lawaai uit haar buik!

M'n moeder gaar om 12 uur/half 1 nog een keer kijken voordat zij naar bed gaat en ik ga er iig om half 3 nog ff uit. Ik ben benieuwd of ze me lang in spanning gaat houden of niet.

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:26

@ Tinne: fijne vakantie alvast! Ik beloof dat er dan een klein Haflingerveulentje is...alleen weet ik niet of Siena mee wil werken Knipoog
@ Dennis: klinkt spannend, ben ook benieuwd, je zult niet de eerste zijn die drie weken ligt te waken Clown

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:28

@ Denni: dat lawai ken ik trouwens ook! Heb er nog niemand verder over gehoord, maar bij Siena 'onweert' het gewoon wel eens in de buik! Dan kijk je echt naar buiten van: zou het gaan onweren? En dan is het dus mini Siena Clown

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:36

Ok, hier foto's van njadien, ze is pas uitgerekent op 28 mei ofzo Knipoog
Maar als Shanaya eenmaal bevallen is zal ze niet lang meer op zich laten wachten waarschijnlijk...
Buik (hoe korter het paardje des te dikker worden ze...)
Afbeelding
rechts
Afbeelding
links
Afbeelding
en de uier
Afbeelding

Shanaya haar buikje hangt idd een stuk lager, zelfs als ze recht staat en niet alleen zoals op deze foto waar ze haar achterbenen iets naar achter heeft Knipoog
Afbeelding

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 21:54

Dennis: Spannend hoor! Hopelijk laat ze je niet te lang waken. Ben benieuwd. Ga morgenvroeg met enige spanning weer bokt op om te kijken wie nu allemaal veulens hebben gekregen.

Meavey: Gefeliciteerd!!!!Ga zo even je foto's bekijken.

Tinne: 10 dagen vakantie is lekker maar je paardje weer zien is dan weer helemaal top. Tenminste dat heb ik altijd. Fijne vakantie hopelijk kun je er toch nog van genieten.

Shamalarabs: Oke dus nog een nachtje je eigen bed. Slaapt ook wel wat prettiger. Begint bij jou ook spannend te worden.

sJEN: Nou sienna houd je echt wel bezig zeg. Lees ik dat ze weer rustig is. Nou dat ziet er dus nog niet naar uit. Nou ja ze kan natuurlijk heel stiekum eens in de nachtelijke uren het veulentje euit gooien.

MaarTje: Zo dat klinkt goed. Al druppels. Duimen maar!!!!!!

Effe update Bren:
Vandaag was ze het helemaal zat. Buik ging helemaal tekeer. Echt ook adhd neigingen. Ze trapte nog naar d'r buik. Ze is ook helemaal in voor heel veel aandacht. Voelt zich heel zielig.
Uier is vergeleken met gisteren niet groter geworden. In de ochtenduren is het wel groter hoorde ik van staleigenaren.
Voor de rest heeft ze nog geen moment last gehad van kegelen enzo.
Het lijkt er nog niet op. We wachten het maar af. Ze is nu 9 dagen overtijd.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 22:11

@ Hannelore
Jou merrie zit ook alweer op dag 344 wat gaat dat snel!
Nou ik hoop voor je dat het er snel is Ja

@ ShamalArabs
Die zijn gewoon dik Haha! en het word dus ook al spannend Haha!

@ Dennis
Ik hoop dat ze je niet te lang in spanning houd

@ Maartje78
Hee nog een Misty Haha! maar ook al spannend dus Go jij! Go jij!

@ Sjen
Succes weer Haha!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 23:14

Bbbrrr als ik al die verhalen hoor over merries over tijd word ik een beetje bang Haha!

Ik ga nu mijn 3e nacht waken in. Morgen maak ik foto's van haar buik (als er niks uit is gekomen natuurlijk) haar uier is keihard en de spenen wijzen naar elkaar toe. Dit is al meer dan ze ooit heeft laten zien voor een bevalling.. dus wie weet.
Ze staat er alleen super rustig bij. Buik ook rustig, komen alleen rare geluiden uit hahahaha

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 07:11

Gaaaap Niks, noppes, nada van veulen. Roxette loopt al een week aan kegelen rond (wat hoogst ongewoon is voor haar). Maar gelukkig is het mijn laatste werkdag en dan 3 weken vakantie. Zal dus niet meer elke dag hier kunnen komen maar zal het proberen om toch regelmatig langs te komen. Lachen En van zodra het veulen geboren is laat ik het jullie uiteraard weten.

orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 07:21

En? vandaag nog meer veulentjes?

Hierbij nog even wat 'droge' foto's van Amon.
Afbeelding

Afbeelding

en aktie....
Afbeelding

Ze heeft 2 kleine witte sokjes achter.
Verder doet ze het prima en Orion ook.