Shamal: Schiet al op mooie arabier
Inowa: dat is mooi dat jullie tevreden zijn !
Dennis: goed voorteken
Vandaag weer even foto's gemaakt van B
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wil je haar volgend jaar wel weer laten dekken met al die stress 
ze wil alleen Copper en Macy inhalen 

Er moet toch iemand nuchter genoeg zijn om naar mijn paard te gaan!
Niet doorgebeten uiteraard, maar meer spelend. Siena vond het allemaal wel best, die lijkt al wel moedergevoelens te krijgen voor alles wat kleiner is dan zij, van de buur koeien likt ze de kop schoon?!
Ik zal zo nog even de foto's van vanavond vergelijken, dan weet ik zeker dat het geen optisch bedrog was
en ik heb ook foto's van Njadien en haar enorme buik... Dus als mijn pa straks even de foto's upload en doormailt zal ik die ook even plaatsen...
. Ze vond het opzich niet eens zo erg, maar echt werken
. Op een gegeven moment begon ik haar een beetje omlaag te vragen, maar kennelijk was dat teveel gevraagd, toen begon ze te briesen en ze weet; als ze briest, dan krijgt ze langere teugel van mij
(moet ik toch eens af gaan leren, want ik merkte vandaag echt dat er een spelletje van gemaakt werd
). Zolang ze een beetje rond mocht kijken aan de lange teugel, had ze er wel zin in. Ze heeft zelfs nog een heel stuk gegalopeerd aan de lange teugel, maar nee... ik vind het wel goed geweest zo
. En dag 260, geen schande als je je paard dan met verlof stuurt he?
. Is dus wel een teken dat er iemand dat uit zit te duwen/drukken
.
... Heb nog even goed afscheid kunnen nemen, moet dr wel 10 héle dag missen nu.. Poehee, is lang hoor!
Is 2 jaar geleden dat ik haar zo lang niet heb gezien achter elkaar...
!

en het word dus ook al spannend 
maar ook al spannend dus 

Niks, noppes, nada van veulen. Roxette loopt al een week aan kegelen rond (wat hoogst ongewoon is voor haar). Maar gelukkig is het mijn laatste werkdag en dan 3 weken vakantie. Zal dus niet meer elke dag hier kunnen komen maar zal het proberen om toch regelmatig langs te komen.
En van zodra het veulen geboren is laat ik het jullie uiteraard weten.