Vanochtend met Amarens en Ariel naar Wolvega geweest. Long echo gemaakt welke er al slecht uit zag, toen met de scopie gekeken, en helemaal achterin zat het open gehemelte. Zo niet te zien of te voelen.
Vanmiddag wordt ze ingeslapen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cioccolato schreef:Oh meen je.. wat k om te horen zeg. Is daar niks aan te doen?![]()
Heel veel sterkte
Renske_W schreef:Cioccolato schreef:Oh meen je.. wat k om te horen zeg. Is daar niks aan te doen?![]()
Heel veel sterkte
Operaties bij veulens met een open gehemelte zijn nog experimenteel.
Daarnaast was Amarens ook te zwak om een operatie te doorstaan, doordat ze een flinke longontsteking had door alle melk die de luchtpijp in is gelopen.
En dan hebben we het nog niet over de kosten van zo'n operatie.
Cioccolato schreef:Renske_W schreef:Operaties bij veulens met een open gehemelte zijn nog experimenteel.
Daarnaast was Amarens ook te zwak om een operatie te doorstaan, doordat ze een flinke longontsteking had door alle melk die de luchtpijp in is gelopen.
En dan hebben we het nog niet over de kosten van zo'n operatie.
Ah bah. Ik snap je keuze volledig hoor. Ik denk een goede keuze ook met oog op welzijn van de kleine.
Maakt het alleen niet minder k..
Knolselder schreef:Renske, wat een ongelooflijk triest nieuws... En een zware opdracht om die keuze te maken. Heel veel sterkte. Hopelijk gaat Ariel er niet teveel van afzien...
Moner wat een schatje zeg... een Mushroom zou ik ook wel willen!
Ach ik vind een knappe zwarte zeker leuk hoor! Toch zeker als ze voor de rest ook mooi in elkaar zitten. En deze vind ik toch veelbelovende dingen laten zien. Heel soepel in beweging, veertjes onder de hoefjes, mooie hals/hoofdaanzet, achterhand,... maar ik heb nog niet veel bont en had daar geen nee tegen gezegd, haha! Maar ik ben er gek van. Hij is geweldig lief ook![]()
[ [url=m/CCTblv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xvl7QC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/69jAnQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mIY7LK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UVL8VB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D8rbAj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HxkgVS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ballen zijn er ook aldat is al een geruststelling haha!
[ [url=m/QFzHc5.jpg]Afbeelding[/url] ]