Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
goldenarrow schreef:Nog geen veulens?Jullie geduld wordt wel op de proef gesteld hoor!
Intissima zit nu op dag 340 en vierde dat door maar gelijk flink uier aan te maken. We zijn er nog niet, maar dit is de eerste echt duidelijke verandering
[ [url=m/uVZj2s.jpg]Afbeelding[/url] ]
xYaartje schreef:Dat snap ik! Is ook spannend. Zit hier zelf ook elke avond te duimen en hopen dat alles goed gaat.
Kan ze niet komende week al naar de bevalstal? Zodat het voor jou al minder spannend is? Daar ging ze toch heen even uit mijn hoofd?
xYaartje schreef:Dat is wel heel kort dag om haar te brengen inderdaad. Zou dat zelf niet eens meer aandurven met een hoogdrachtige merrie. Snap dat je hier echt heel rot onder voelt. Komt vast goed. Je kan dit! Er staat straks gewoon een heel gezond veulen naast je knappe merrie.
Fijn dat je toch nog back up hebt als in de DA die er snel bij kan zijn en de vriend die je telefonisch bij kan staan! Je mag mij ook altijd privé bericht doen Melissa. Kan ook niet komen, maar als je even van je af wilt praten, geef gerust een gil!
Wat een knapperds goldenarrow. Vanwaar dat zo te zien alleen de hoofdjes worden geschoren? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar
. Ze zien er wel chique uit zo geschoren!
ajesca123 schreef:Pff hier net toch wel behoorlijk stress.
Klapte een auto vol door ons heras hekwerk heen de uitloop van de ponystal in.
Kwam compleet totall los tot stilstand vlak voor het stalgebouw.
Precies op de hoek waar de merriestal zit.
Pony’s door de draden heen richting de jaarlingen de paddock in gerend.
Gelukkig pony’s nog heel.
Paarden op stal incl hoogdrachtige merrie stonden helemaal te schudden van de stress.
Heb ze maar in de paddock gezet met een bak hooi.
Toen werden ze weer rustiger.
Nu alle hulpdiensten weg zijn en de auto weggetakelt heb ik de paarden weer op stal gezet.
Merrie had een bomvol uier en nu net met terugzetten helemaal leeg.
Kan dat door de stress?
Maak me wel zorgen om haar ze was echt compleet overstuur.
Hoop maar dat alles goed blijft gaan
ajesca123 schreef:Pff hier net toch wel behoorlijk stress.
Klapte een auto vol door ons heras hekwerk heen de uitloop van de ponystal in.
Kwam compleet totall los tot stilstand vlak voor het stalgebouw.
Precies op de hoek waar de merriestal zit.
Pony’s door de draden heen richting de jaarlingen de paddock in gerend.
Gelukkig pony’s nog heel.
Paarden op stal incl hoogdrachtige merrie stonden helemaal te schudden van de stress.
Heb ze maar in de paddock gezet met een bak hooi.
Toen werden ze weer rustiger.
Nu alle hulpdiensten weg zijn en de auto weggetakelt heb ik de paarden weer op stal gezet.
Merrie had een bomvol uier en nu net met terugzetten helemaal leeg.
Kan dat door de stress?
Maak me wel zorgen om haar ze was echt compleet overstuur.
Hoop maar dat alles goed blijft gaan