Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
goldenarrow schreef:Nog geen veulens?Jullie geduld wordt wel op de proef gesteld hoor!
Intissima zit nu op dag 340 en vierde dat door maar gelijk flink uier aan te maken. We zijn er nog niet, maar dit is de eerste echt duidelijke verandering
[ [url=m/uVZj2s.jpg]Afbeelding[/url] ]

je ziet hem/haar vast eerder dan ik. (352 days & counting.
)
xYaartje schreef:Dat snap ik! Is ook spannend. Zit hier zelf ook elke avond te duimen en hopen dat alles goed gaat.
Kan ze niet komende week al naar de bevalstal? Zodat het voor jou al minder spannend is? Daar ging ze toch heen even uit mijn hoofd?
haha ja ik weet niet wat zilver doet
Had echt allang iets verwacht bij jou!
Leuk morgen weer langs Havanna!
Benieuwd naar de update!
Gaat deze merrie toch iets langer hihi
Al zo mooi uitgevouwen!!

.
.
. Stiekem denk ik gewoon dat Maria wacht tot Zilver is bevallen en Jenny dan weer wacht tot Maria is bevallen
. En Zoë kan het vervolgens weer mooi afkijken van Jenny en Maria
.
(en niet alleen ik).

Overigens blijf ik verbaasd over hoe licht van kleur ze is. Zou ze nog donkerder worden? Heb nog nooit zo'n lichte vos gekregen...
.
. Vanwaar dat zo te zien alleen de hoofdjes worden geschoren? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar
. Ze zien er wel chique uit zo geschoren! 

Knappe dames!
Ze zegt ik ben de 300 dagen voorbij dus hup aan de slag met de melkbar. 
Gefeliciteerd met baby lam 
Wat heerlijk dat ze samen zo ontspannen liggen.
voor de shetter

xYaartje schreef:Dat is wel heel kort dag om haar te brengen inderdaad. Zou dat zelf niet eens meer aandurven met een hoogdrachtige merrie. Snap dat je hier echt heel rot onder voelt. Komt vast goed. Je kan dit! Er staat straks gewoon een heel gezond veulen naast je knappe merrie.
Fijn dat je toch nog back up hebt als in de DA die er snel bij kan zijn en de vriend die je telefonisch bij kan staan! Je mag mij ook altijd privé bericht doen Melissa. Kan ook niet komen, maar als je even van je af wilt praten, geef gerust een gil!
Wat een knapperds goldenarrow. Vanwaar dat zo te zien alleen de hoofdjes worden geschoren? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar
. Ze zien er wel chique uit zo geschoren!
.
. En dat snap ik inderdaad dat dat beter te oordelen is. Dan weet je ook echt hoe het hoofdje eruit ziet. Heb nog even in je topic gespiekt en je hebt knappe hengsten uitgekozen! Ik weet nog dat ik vroeger als tienermeisje echt idolaat was van Magnym Psyche. Was zo'n voskleurige hengst in ik geloof in Amerika.
.
.
Heb in 1 van mijn eerste berichten in dit topic de combi's van dit jaar staan. Azerbeidzjan was onze eigen hengst, hij is een paar weken geleden naar Irak verhuist.
Gelukkig dat het allemaal goed af is gelopen... ajesca123 schreef:Pff hier net toch wel behoorlijk stress.
Klapte een auto vol door ons heras hekwerk heen de uitloop van de ponystal in.
Kwam compleet totall los tot stilstand vlak voor het stalgebouw.
Precies op de hoek waar de merriestal zit.
Pony’s door de draden heen richting de jaarlingen de paddock in gerend.
Gelukkig pony’s nog heel.
Paarden op stal incl hoogdrachtige merrie stonden helemaal te schudden van de stress.
Heb ze maar in de paddock gezet met een bak hooi.
Toen werden ze weer rustiger.
Nu alle hulpdiensten weg zijn en de auto weggetakelt heb ik de paarden weer op stal gezet.
Merrie had een bomvol uier en nu net met terugzetten helemaal leeg.
Kan dat door de stress?
Maak me wel zorgen om haar ze was echt compleet overstuur.
Hoop maar dat alles goed blijft gaan
ajesca123 schreef:Pff hier net toch wel behoorlijk stress.
Klapte een auto vol door ons heras hekwerk heen de uitloop van de ponystal in.
Kwam compleet totall los tot stilstand vlak voor het stalgebouw.
Precies op de hoek waar de merriestal zit.
Pony’s door de draden heen richting de jaarlingen de paddock in gerend.
Gelukkig pony’s nog heel.
Paarden op stal incl hoogdrachtige merrie stonden helemaal te schudden van de stress.
Heb ze maar in de paddock gezet met een bak hooi.
Toen werden ze weer rustiger.
Nu alle hulpdiensten weg zijn en de auto weggetakelt heb ik de paarden weer op stal gezet.
Merrie had een bomvol uier en nu net met terugzetten helemaal leeg.
Kan dat door de stress?
Maak me wel zorgen om haar ze was echt compleet overstuur.
Hoop maar dat alles goed blijft gaan

zo lijkt ze helemaal niet zo dik meer

Te koude nacht denk ik 
Hele mooie foto's!
pff wat een beest haha
) Hoop maar dat alles goed gaat!