12 bladzijdes, daar ga ik!
Fotsy, wat een gave stallen heb jij zo!!! 
Welkom, Arianne!
Kiki, mooi is dat hè, het veulen voelen bewegen? Ineens is het dan tastbaar en echt 
vandaag zag ik Yolooo ook voor het eerst echt een schop geven. Eerder wel kleine beweginkjes gezien, maar dan twijfel je nog. Dit was overduidelijk 
Aniek, Lies alweer op 200 dagen en Roos bijna. Het lukt me maar niet om je in te halen

_Patrick_ schreef:Cynthia heb zelfde gedaan als jij spijker aan haar van Whis als het klopt komt er hier een merrie veulen.
Mijn gevoel zei gelijk een merrie dus ben erg benieuwd of het klopt.
Bij Aslan klopte me gevoel ook
Ik ben benieuwd! 
Yolooo is Daisy's laatste veulen. Fiore zou al haar laatste veulen zijn, maar na het verlies van Ti toch de veearts gevraagd wat hij er van vond en toen hij groen licht gaf, besloten om het nog één keer te doen. Maar Dais is bijna 21 als Yolooo geboren wordt en heeft echt wel last van haar artrose, dus dan mag ze met babbie-pensioen.
EF, gefeliciteerd met je verjaardag!
Inowa, Emmy is niet alleen een grote koe, maar ook echt mooi wit daar zeg!!
Wat een bijzonder weetje over die tweelingen bij koeien.
Pretty, ik snap dat je twijfelt gezien het bovenaanzicht, maar op die laatste foto vind ik Nikita een flink buikje hebben hoor.
Hahaha, Crines, mijn jonge merrie Fiore mest ook graag in haar waterbak en voerbak
Daisy plast altijd direct zodra ze haar schone stal in komt
TiSento poepte TEGEN de muur aan! Hij heeft 6 weken op stal gestaan, maar de hele muur was op één hoogte besmeurd met platte mest, heerlijk! Dat hebben mijn verzorgster en ik vorig weekend maar eens schoon gepoetst 
angelpam, mooi buikje! je loopt één dag achter op mij, wat leuk 
Lisanne, Baida heeft echt een bescheiden buikje voor 202 dagen.
CL, zo'n foto van de onderkant ga ik ook eens maken! Heb ik toen bij Ti ook gedaan met 11 maanden, dat paste ook niet meer. Maar dat komt natuurlijk ook wel door de lengte van Dais dr benen 
Oooooooooooooooooooooooo........... ik zie Snazzy 
Lekkere buikjes hoor, Marije!
Crines, wat fijn dat het beter gaat met je hengstje!
Daisy houdt normaal niet van geknuffel en gekriebel, maar ze komt nu zelf knuffels halen en als je haar kriebelt, gaat haar neus de lucht in, bovenlipje naar voren en heen en weer met het hoofd. lekker paard! 
Sinds gisterenavond krijgt ze HorseFlex Glucosamine en MSM. Ik ben benieuwd hoe ze er op gaat reageren! Ik hoop dat het haar gaat helpen, want gisteren was ze niet vooruit te branden..
Ehhmm.. ja, Joyce, haar buik wordt inderdaad anders...
Maar ze is wel knuffelig (wat ze anders nooit is) dus het wordt toch een hengst!