Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
manubres schreef:@ Grapje...wat leuk dat jij een Contango x Jazz merrie hebt. Ik laat mijn merrie dekken door een Contango x Jazz hengst! Kun je wat vertellen over jouw merrie?...karakter, looplust, berijdbaarheid...
inowa schreef:hey grapje als je toch zo van de namen bent....ik zoek een naam voor een welsh a merrieveulen met L.... P....
ik kom er zelf echt niet uit haha
had zelf wel Lady Penelope maar daar is mijn vriend het niet mee eens,doet hem aan de thunderbirds denken
_Fer_ schreef:inowa schreef:hey grapje als je toch zo van de namen bent....ik zoek een naam voor een welsh a merrieveulen met L.... P....
had zelf wel Lady Penelope maar daar is mijn vriend het niet mee eens,doet hem aan de thunderbirds denken
Ik kijk altijd wat voorkomt in de stamboom, hussel wat letters, of draai de naam om.. zet er een L en een P voor
en klaar... een aparte , leuke naam
inowa schreef:hey grapje als je toch zo van de namen bent....ik zoek een naam voor een welsh a merrieveulen met L.... P....