en houd haar zeker goed in de gaten
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sharani schreef:Ook namens mij de beste wensen voor iedereen en hopelijk brengt 2011 hele mooie en vooral gezonde veulentjes!
Melanie: op hoeveel dagen zit Aranka nu? Bibi is nu 299 dgn.
AGarcia schreef:Geen heet water bij stal
Ik ga het morgen vragen!
Dan slaap ik daar alleen als mendy duidelijk tekenen vertoont.
(Zou wel heel genaaid zijn als ze géén tekenen vertoont...)
Eens kijken of er in maart voor mij een vakantie zit.
zitake schreef:AGarcia schreef:Geen heet water bij stal
Ik ga het morgen vragen!
Dan slaap ik daar alleen als mendy duidelijk tekenen vertoont.
(Zou wel heel genaaid zijn als ze géén tekenen vertoont...)
Eens kijken of er in maart voor mij een vakantie zit.
wel een stopcontact toch? dus waterkokertje mee
Ik zal ook op stal moeten blijven slapen, we hebben hooizolder ter beschikking of de blokhut.
onley schreef:zo ben net weer gaan kijken en ze lag lekker te slapen of te rusten geen idee
ze lag in ieder geval (maar ze staat direkt op als ze wat hoort helaas)
ik heb haar deken afgedaan omdat die verschoven was het vriest gelukkig niet dus kan makkelijk.
Ze lijkt het erg zwaar te hebben en ziet erg futloos uit,de zin om naar buiten de wei op te gaan heeft ze ook niet heb ik net van een stalgenoot gehoord (ze gaat met tegenzin naar buiten)
maar goed voor het mentale is ze dan toch mee naar buiten gegaan, maar gelukkig zijn de weide's dicht en blijft ze lekker binnen ze heeft een erg grote box met uitloop dus die paddock kan ze missen als kiespijn
ik heb net nog eens gekeken bij haar uier dat wat eruit komt is doorzichtig van kleur leek wel gelig op mijn hand maar plakt niet
ga zo rond 23.00 /24.00 uur nog eens kijken en beslis dan wat ik doe of ik vannacht nog eens ga
camera is vol en geheugen kaart altijd leeg
melanie_h schreef:Ik hoef gelukkig niet in het stro of ergens in een trailer te slapen. Ik heb mijn paarden wel 3km verderop staan, maar heb hierachter het huis nog een stukje met 2 stalletjes met paddock en een klein weitje. Dit gebruik ik altijd als ze moeten veulen e.d. Er zit een camerasysteem in dus ik kan lekker in mijn eigen bed blijven liggen.![]()