@ Neonlight: nog gefeliciteerd met de mooie prijzen van Devdan. Tis ook wel een lekker ding hoor 
@ marrline: mooi sjiek veulentje! Halster is idd nog veeeeels te groot maar zo lang er toezicht is tijdens het buitenspelen is het niet zo erg. Anders gewoon zonder halster buiten spelen.
suffie schreef:Kan ik toch lekker alles volgen op mijn bed indien nodig en dan stuur ik gewoon de verloskundige naar de deel

marrlinde schreef:merries blijven meestal meer in mama's buurt dan hengstjes, dus hoop dan maar voor je dat het een merrie is of een verlegen hengstje
Nou... dan was Dunla een brutaal merrietje want die bleef echt niet in de buurt van Fayette destijds
Die scheurde het hele weiland door (beentjes uitproberen natuurlijk) en Fayette d'r maar achteraan. Die kwam de eerste 15-20 minuten buiten er niet aan toe om te grazen 
Dunla heeft dus ook al vanaf vrij jonge leeftijd een halstertje om gehad als ze naar buiten gingen en aan het halster meelopen heeft ze geleerd toen ze een weekje of 4 was. Madam dacht dat ze wel voor de baas uit kon rennen, baas dacht van niet en zet zich schrap, ploef Dunla op de grond
Sindsdien loopt ze altijd braaf mee aan het touwtje 
Ooooooooooooooooooh, het jeukt me overal!!!!!!!!!!!!! Heb net onze ene Shet geschoren (met 7 mm messen) maar het kriebelt overal. Er kwam een hele berg haar vanaf trouwens. Nu loopt ie 'kaal' te wezen met zijn nieuwe regendekentje
Denk dat ik me maar even ga douchen.