ikzelf ben echt een kluns op dat gebied
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
ach ja hij groeit er vanzelf in, die eerste weken groeien ze zo hard!!
) 
maar, dank je

suffie schreef:Kan ik toch lekker alles volgen op mijn bed indien nodig en dan stuur ik gewoon de verloskundige naar de deel
marrlinde schreef:merries blijven meestal meer in mama's buurt dan hengstjes, dus hoop dan maar voor je dat het een merrie is of een verlegen hengstje
Die scheurde het hele weiland door (beentjes uitproberen natuurlijk) en Fayette d'r maar achteraan. Die kwam de eerste 15-20 minuten buiten er niet aan toe om te grazen 
Sindsdien loopt ze altijd braaf mee aan het touwtje 
Denk dat ik me maar even ga douchen.
maar het moet dus niet, vind ik wel een fijn idee

marrlinde schreef:merries blijven meestal meer in mama's buurt dan hengstjes, dus hoop dan maar voor je dat het een merrie is of een verlegen hengstje
mooi grijs muisje. 
daarna had summer niet zo heel veel geduld meer, en ik had het na 2 uur ook wel gezien, last van mijn rug 

dat ziet eruit als een fijn ritje
Dana01 schreef:oooohhh ik ben jaloersdat ziet eruit als een fijn ritje
. Was ook al zeven weken geleden dat ik erop had gezeten, ik ga er eens in de drie a vier weken langs. Vorige keer lag er een pak sneeuw, de keer ervoor was ik er pas s'avonds in het donker.

Leuke foto's!
Iedereen vind het makkelijk om het aan te sluiten.. Maar je wil niet weten wat een drama het hier was.
Ik ben hartstikke a-technisch.. Het duurde 1,5 maand voordat alles werkte geloof ik.