goeiemiddag dbt dames.. Serena nu alweer 1 dagje oud.. en begint al praatjes te krijgen ze wou niet achter moeders aanlopen gisteren ze vond het veel leuker om in de binnenbak te blijven.. dus eerst moederpaard opstal gezet en kleintje gepaakt begon ze kleine bokjes te geven echt schattig..zometeen komt de dierenarts eventjes checken en te kijken naar haar hoefje.. hopelijk valt het mee...
Nicole, wat zijn de openingstijden en dagen vam jullie winkel? Moet nog een ketting hebben.
Vrijdag van 13:00 tot 21:00 zondag van 11:00 tot 18:00
(je hebt mijn tel nr ook, dus als je op een andere tijd of op zaterdag wilt komen bel je maar even, dan maak ik hem wel gewoon open )
Valeria: Wat een moppie zeg! Succes bij de DA
Proud: Weer gereden! Fijn dat ze zich niet druk maakt als ze mee mag Hier heeft ook wel eens een veulen een ontzettende glijpartij meegemaakt, die schoof op zijn kont een meter of tien vooruit, stond op en ging weer verder, leek wel of ie het leuk vond
Mooi, ik kom nog een keertje (liefst zo snel mogelijk, maar er moet er daar nog eentje mee eens zijn ). Edit: op dit moment veel kettingen in de winkel???
Avond Dames.. DA is vandaag bij Serena geweest. dat hoefje is idd een bokhoefje maar moest het deze week eventjes aankijken hoe het ging mischien dat het wel bijtrekt. vandaag ook voor het eerst halstertje omgehad.. ging echt supergoed.. ze liet zich heel makkelijk hanteren.. Vanessa heb ik een tros bananen gegeven...
Eerst wil ik iedereen feliciteren met de geboren veulens,
Ik ben door de drukte dit topic uit het oog verloren, maar werdt er net via pb aan herrinderd dat ik viane hier aan had gemeld, nou ze staat op knappen,
hier is een topicje met uier foto`s enzo, voor een idee, viewtopic.php?f=98&t=816062&hilit= Het gaat nu langzaam erg spannend worden, zeker ook omdat het voor mij het eerste veulen wordt. ben dus af en toe wel eens bang of het allemaal wel goed gaat zoals het hoort,
Nou ik hou jullie op de hoogte, als ik het goed had begrepen is er nog een merrie die op knappen staat? dan zitten we mooi samen in de bevallingsstress.
Amandake: Ja, jij bent de hekkensluiter (of de merrie van dobbel moet nog langer wachten) Weet jij wat de naam van Pipi's veulentje is geworden? Ik krijg Silketje niet te pakken, volgens mij is ze niet veel op bokt?
Valeria: Haha, ik heb nog nooit geprobeerd of die van ons bananen lusten, ze eten wel bramen, zo van de struik
dobbel: Cartouche van Amandake moet ook nog bevallen. Leuk dat je ons op de hoogte komt houden