Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
krissie1985 schreef:je moet 1 van je paarden weg doen begrijp ik dat goed? geen ruimte voor ofzo?
Faniek schreef:Faab blijft!!!! Hoe dan ook ze is geweldig
En ze loopt ook stuk minder stijf achter als eerst echt geweldigpaardje
Ze heeft trouwens bij ons maar 1 keer kreupel gelopen en daarna nooit meer
En ik hoor dat ik morgen vrij ben
maroes schreef:Dat is erg fijn om te horen Aniek![]()
Ik denk dat het komt doordat ze bij jou lekker buiten staan en er recreatief mee wordt gereden.
In Zoetermeer werd er teveel van haar verlangt, wat ze gewoon niet aan kon.
Als ik Maroes niet had gehad,zou ik er ook nog over nagedacht kunnen hebben om haar te kopen.
Ik heb altijd een zwak voor haar gehad.
Ik ben ooit eens met haar naar buiten geweest en toen ging ze er toch vandoor, hard!![]()
En ik maar lachen,wat een dwaas was het!![]()
Sorry dit was even off-.topic
krissie1985 schreef:o dat is niet zo leuk, en zou er nu ook helemaal niet over nadeken.
en paarden kosten geld ik weet het heel goed, gelukkig betalen me ouders een deel mee.
Maar gelukkig hoe ik de kosten van de dierenarts en de klinike niet te betalen, dat mag degene doen, die olly dit allemaal heeft aan gedaan.
krissie1985 schreef:o dat is niet zo leuk, en zou er nu ook helemaal niet over nadeken.
en paarden kosten geld ik weet het heel goed, gelukkig betalen me ouders een deel mee.
Maar gelukkig hoe ik de kosten van de dierenarts en de klinike niet te betalen, dat mag degene doen, die olly dit allemaal heeft aan gedaan.
Stacey schreef:krissie1985 schreef:o dat is niet zo leuk, en zou er nu ook helemaal niet over nadeken.
Wat is er precies gebeurd dan?
TheSam schreef:MamaSnoopy schreef:weet iemand waar Flirt is gebleven van walden hill?
Is ze al bevallen soms? want op de cam staan Brightside en sabrina
Die cam heb ik altijd opstaan maar nog nooit een Flirt gezien.. bedoel je soms Snickers?
FennekeR schreef:Ook van mij gefeliciteerd Annetje en een hele fijne dag gewenst.
Het is wel niet zo uitbundig als Sjoert maar toch.....