Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat is hij knap
Nee is niet grappig, zo is er voor jou ook geen peil op te trekken
Ocharme het kleine ding. Ze is in goede handen en jullie doen wat je kunnen voor haar.
Is het een paar dagen heel mooi weer geweest, en vandaag op facebook met dit weer zie ik dat er een veulen geboren is... Rare dieren
Liaan schreef:Noisy gefeliciteerd!!! En een hengstje! Dat betekent dus dat Pretty haar laatste veulentje vast een merrietje wordt.
Juval, knappe kerel is het!
Cynthia, sterkte met Daisy!
Andrea, pfff wat een pech! Gelukkig is ze goed door de operatie gekomen. Hoe kan het dat de Saa- waarde goed waren en de ontsteking toch in het gewricht is gekomen? Ik duim voor May!
Veel sterkte en beterschap de komende tijd!
Ze mist haar maatje heel erg. We hebben dan toch ook maar besloten om voor haar een nieuw vriendinnetje te gaan zoeken. Er zijn zoveel lieve honden die nog een goed thuis zoeken, dus dat komt vast goed. Al voelt het aan de andere kant ook wel weer een soort van raar om al zo snel over te schakelen op het zoeken van een andere hond..

Naar als je ziet dat ze éigenlijk nog zo graag wil, maar haar lichaam niet meer meekan. Bah. En dan nog zo'n jonkie die het vast ook allemaal even niet meer snapt... Sterkte! En ik snap je dubbele gevoel rondom een nieuwe hond, maar je wilt het beste voor je jonge husky. Hopelijk vind je een mooi maatje.
net weer 1 merrie uitgedekt, nu maar weer wachten en hopen dat ze niet al snel wéér hengstig staan... Andere merrie kwam terug hengstig maar had ik te laat in de gaten, dus ook nog steeds leeg
en derde merrie moet nog bevallen
ik heb me wel aangemeld bij DBT2018, maar voorlopig kani k nog niet echt meepraten 
Faline schreef:Helaas blijft mijn 4 maanden jonge husky pup nu alleen achterZe mist haar maatje heel erg. We hebben dan toch ook maar besloten om voor haar een nieuw vriendinnetje te gaan zoeken. Er zijn zoveel lieve honden die nog een goed thuis zoeken, dus dat komt vast goed. Al voelt het aan de andere kant ook wel weer een soort van raar om al zo snel over te schakelen op het zoeken van een andere hond..