Al wel uier? Hier ook (helaas) nog erg rustig (338). Mag wel komen met dit heerlijke weer!
pretty
Geplaatst: 01-05-16 17:09
Clio binnen gezet want ze wou heel graag op stal. Daarnet draaide zich om en melk drup eruit. Ik ben weer babysit tot vanavond dus ik zie weer kansen hihi
Zo super druk weekend achter de rug. Ik had een enorme babyboom verwacht, maar het valt dus nog wel mee.
Voor degene die wel een veulen hebben gekregen, gefeliciteerd!
Ik zit weer op mobiel, dus terug kijken is een beetje lastig
Wel elke nacht bij Pebbles geslapen, ligt echt veel plat, maar sinds de enorme verandering van de uier afgelopen week, is er niks meer veranderd; kling stond wel een beetje open, dat leek tenminste.
Wanneer zal de babyboom komen?
JustHorses
Geplaatst: 01-05-16 17:14
Spannend Pretty! Duurt vast niet lang meer al weet je het soms nooit met de merrie's
Pretty ze maken er een spelletje van ga jij of ga ik of misschien toch jij weer.
Noisy
Geplaatst: 01-05-16 17:54
Spannend pretty.
Ik denk dat er aankomend weekend weleens een boel baby's geboren kunnen gaan worden. Vanaf dan blijft het s'nachts ook warm, boven de 10 graden Kunnen we met iedereen in het topic waken haha
Alles is goed gegaan met Fi. Ze stond de hele weg braaf (150km) en toen ik haar de trailer afhaalde, kon ik zien dat ze gezweet had, maar ze was alweer droog en ook op het erf was ze heel lief.
Een vriendin heeft supergave foto's gemaakt! Als ik ze heb, zal ik ze showen
Angelpam deze ronde zal Clio wel winnen hoewel Vera mag meedingen hoor maar dan liefst zodra ze het alarm weer om heeft! Clio staat constant te headbangen,dat is nieuw.
Keresa, mij lukte het eerst ook niet en toen opeens wel. Je moet kies bestanden, dan heb je je foto uitgekozen. Dan op save en als het goed is komt ie dan onder afbeeldingen te staan.
En pretty, als iets??
pretty
Geplaatst: 01-05-16 19:14
Nog niks! Ik ga straks nog eens. Ze stampt wel naar haar uier
Tjinta
Geplaatst: 01-05-16 20:22
Pretty veulentje.... jaaaaa het zou top zijn als t vanavond komt.
Cynth super dat Fiona zo braaf op de trailer heeft gestaan, tis en blijft superspannend.. top ze is een superdame. Ben ook beniewd naar je volgende analyse.
Een aangespoelde walvis jep, ik zie gelijkenissen....
Fotsy wat is het ook een deugnietje.
Kiki prachtig zo op de weide.
Butengeweun ze is echt wel gaaf.
Peetjuh lekker genieten van de paardenbloemen en grasjes.!
Vulina echt balen van je knie, fijn dat t niet zoveel pijn doet. Je kunt ongestoord naar de camera loeren maar toch.... kun je straks wel even veulen genieten dan??
Wakers vannacht heel veel succes. Ik duim voor veulens. het wordt prachtig weer dus wie weet is dat een positieve stimulans.
Tjinta, ik kijk vanuit de woonkamer op de weide uit. Daar komen de eerste drie straks in staan
pretty
Geplaatst: 01-05-16 20:52
Dat moet pikken Vulina om het nu uit handen te geven
Laatste check gedaan. Als ze rondloopt drupt de melk eruit,ze heeft platte groene mest maar uitduwen ho maar. Ik laat ze nu. Ze belt me wel. Vera haar uier heeft n groeispurt maar das niet voor het eerst..zodra Clio geveulend heeft gaat mijn man het alarm gaan wisselen.