Ja zou kunnen hoor de samenhang licht en warmte,
al lijken Marijer haar mini's daar niet aan mee te doen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fotsy schreef:Ja zou kunnen hoor de samenhang licht en warmte,
al lijken Marijer haar mini's daar niet aan mee te doenof is het daar kouder dan hier?
AniekR schreef:Pretty, haha nou eigenlijk ben ik sinds half september al behoorlijk zeker hoor (toen ook immers besloten niet meer te laten scannen). Maar toch soms zo'n momentje dat je even twijfelt van; is ze nou dunner? De buik is weg! En dan kijk je van voren en is ze gewoon 2x zo breedHet duurt ook nooit lang hoor haha.
Daarnaast dus wat ik al aangaf, dat ik Roos wat schraler vind worden, met name op de rug/kruis zie ik het, maar nog wel een beste buik.
Marije, knappe buikjes hoor en ook gewoon erg knappe merrie's!
Wat betreft merriebrok, zit het er bij mij ook in dat dit ideaal voer is om pony's wat dikker te krijgen i.v.m. Dat is ook met name de gedachte waarom ik het nu voer. Was ook de bedoeling het pas aan het eind van de dracht te voeren, maar pony's mogen best wat extra nu. Roos lijkt ook echt veel te geven aan het veulen.
KoudbloedKim, ik ben van de 342 dagen uitgegaan die ik op verschillende site kon vinden, maar het blijft een beetje gokken met die maidens.
CL, knappe merrie!![]()
Heerlijk hoe ze ook omkijkt!
Fotsy, pony's zitten hier ook nog vrij dun in het haar. Volgens mij heeft de hoeveelheid daglicht te maken met het aanmaken van winterhaar, maar de temperatuur wel de hoeveelheid hiervan (pin me er niet op vast hoor, maar zo beredeneer ik het). Paarden op stal (zonder deken) maken immers ook kortere wintervacht aan dan paarden die buiten blijven lopen en met een deken nog korter.
Het najaar is hier vrij warm geweest en pony's staan hier ook nog veel beschutter dan waar ze vorige jaar liepen. Ook komen ze sinds de nieuwe stal amper meer buiten, waar ze vorig jaar de schuilstal amper gebruikten. Ben erg benieuwd hoe dik ze in het haar komen deze winter.
Ines, fijn dat de pony's bij jou ook naar binnen zijn! Is dat jouw Pendragon merrie die zo bitchy is nu? vergeet haar naam altijd. Ik zeg donkerbruin merrieveulen!
![]()
Hier een opgesplitst weekend, vandaag lekker vrij, morgen werken en dan weer zondag vrij.
Vanmorgen lekker even met de paardjes geknuffeld, die zijn nog superblij met hun stal. Het is zelfs drama om ze er even uit te krijgen om te mesten. Zijn vandeweek draadjes gespannen voor de ingangen om even rustig te kunnen mesten
[ [url=m/AE1EVM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier vier zielige pony's toen ze naar buiten waren geschopt
[ [url=m/5j6CFa.jpg]Afbeelding[/url] ]
En mijn charmante olifantje! ^_^
Vandaag alle vier weer een wormspuit ingedrukt. Toch voor de Equest gegaan.
Ook bij Roos vandaag volgens mij voor het eerst een veulen gevoeld!