Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pardy schreef:ik heb een zwartbonte tinkermerrie/drumhorse (Djira) onbedoeld drachtig gekocht (ze werd verkocht omdat ze niet drachtig werd haha)
Vader is een overwegend zwarte tinkerhengst genaamd Camaro.
1e letter hoeft niet persé maar bij het drumhorse stamboek gaan ze uit van de G of de H.
Voor een merrie ben ik er al aardig uit maar voor een hengstje blijf ik t moeilijk vinden. Ik kom nog steeds niet verder dan Grover (of groffie)
Achter de naam komt de toevoeging: "van stal veenderpolder" als dat tenminste mag binnen t stamboek maar ik denk dat dat geen probleem zal zijn.
Nog een vraag aan anderen: heb je altijd iets van een dekbewijs nodig om de papa-hengst in het paspoort in de schrijven? Ik lees steeds meer zaken over intekenen in het paspoort enzo kan iemand een site of pagina doorgeven met allerlei info voor na de geboorte? een soort "begeleiding na het krijgen van een veulen voor dummies"?
Neonlight schreef:Hee Janneke, leuk dat je je meldt hier. Flierefluiter was het ja, ik heb het nog proberen te zoeken, maar er is uiteindelijk geen veulen geweest?
En je mag voor mij ook wel meedenken aan een naam, 2 jaar geleden Reedhill's Dot Com, vorig jaar Reedhill's Salt 'n Pepa, en dit jaar??? In ieder geval volle broer of zus van het veulen van 2 jaar geleden.