Hele huis in rep en roe, ik werd wakker gebeld, helaas niet door de BA BA heeft wel zowel m'n vader als m'n moeder gebeld (dus 2e en 3e nummer) Beide konden het nummer niet en hebben opgenomen en nu krijg ik dus de melding dat het beltegoed te laag is, raar ding
Nou ik heb m'n wekker vor 3 5 en 7 uur, hopen dat als ze het doet het dr niet precies tussen is mocht ze nu weer gana liggen, wie het ook ziet, bel me maar want meer als 1 keer in een nacht is vreemd voor Kyr..
Kom echt net uit m'n bed gestommeld, ben alleen om 5 uur wakker geworden door de wekker en de rest alleen maar doorheen geslapen
Marleen74
Geplaatst: 17-03-09 09:02
Goede morgen. Check even bij Dynamic.Ze rekt zich lekker uit,loopt een rondje en gaat met d`r reet voor de camera staan poepen.Hahaha,maar geen veulen dus.
Pauk:ik zie het al helemaal voor me.Ik heb ook een BA gehuurd voor als ze gaat bevallen.En ik woon er 10 min vandaan.Als het bij mij net zo gaat,ben ik de hele nacht heen en weer aan het rijden!!!!Ik ga denk ik alvast maar voor slapen.Daar heb ik nog 2.5 mnd voor
Gelukkig geen nederlandse merries gemist. Pauk gaat ze vandaag weer buiten spelen, Je paardje heeft wel aparte acties hoor. Die gaat midden in de nacht staan Gymnastieken. Dynamic wat dacht je er eens van. Spirit houd je de beentjes eronder.....
Dr achterbenen zie ik dr ook vaak heel hoog optillen en na het slapen naar achterstrekken maar met dr voorbenen heb i kdr dat nog nooit zien doen.. Ik ga dr ff buiten zetten, het is heerlijk weer en ik durf dr alweer een dag buiten te laten want volgens mij is die nog steeds niet onderweg..
owens-mama
Geplaatst: 17-03-09 09:36
zwaai ff dan als je er bent. Het wordt toch tijd voor een buiten cam hoor pauk!!!
Laatst bijgewerkt door owens-mama op 17-03-09 09:44, in het totaal 1 keer bewerkt