Haha... ik lees altijd wel mee in het topic, alleen ik reageer nooit. Maar nu kon ik het toch niet laten. Kon niet slapen en kom tot de veronderstelling dat ik niet de enige ben met dit probleem
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

*
??
Suelza schreef:Mag ik vragen waarom jullie allemaal nog wakker zijn
Haha... ik lees altijd wel mee in het topic, alleen ik reageer nooit. Maar nu kon ik het toch niet laten. Kon niet slapen en kom tot de veronderstelling dat ik niet de enige ben met dit probleem
(Waar zit je nu btw? Thuis of op stal?!?)...
ThePast03 schreef:Inmiddels ben ik aan Fancy verslaafd geraakt en durf ik bijna niet meer te slapen omdat ik bang ben dat ik haar bevalling mis.
Cheveyo schreef:ThePast03 schreef:Inmiddels ben ik aan Fancy verslaafd geraakt en durf ik bijna niet meer te slapen omdat ik bang ben dat ik haar bevalling mis.
same here maar pas na 2 dg snachts naar haar kijken hihi
val bijna met mijn hoofd op het toetsenbord maar het voelt alsof het stilte voor de storm is nu.
Wordt je hard van zeg ik altijd
kannie schreef:nee, ik had haar graag online willen zetten, maar ik vond het kostenplaatje wat te hoog, moest er allerlei spullen voor aanschaffen en dat ging me te ver. ze staat bij me aan huis en ik kan haar volgen vanuit huis met een camera, ben binnen 10 seconden bij haar, dus idealer kan niet. maar ik heb geen birth alarm of iets dergelijks, dus ben hele nachten op, ik wissel het af met een vriendin, die is nu op de bank aan t slapen en die maak ik wakker rond een uur of 5 of als ik het niet meer trek. maar ook ik ben een nachtmens, dus heb er niet zo veel moeite mee, slaap overdag meestal nog 2 uurtjes bij.
vorig jaar beviel ze 8 dagen te vroeg en de keer daarvoor 5 dagen te vroeg. beide keren van een merrie en nu heb ik een hengst besteld, dus vandaar waarschijnlijk
Suelza schreef:kannie schreef:nee, ik had haar graag online willen zetten, maar ik vond het kostenplaatje wat te hoog, moest er allerlei spullen voor aanschaffen en dat ging me te ver. ze staat bij me aan huis en ik kan haar volgen vanuit huis met een camera, ben binnen 10 seconden bij haar, dus idealer kan niet. maar ik heb geen birth alarm of iets dergelijks, dus ben hele nachten op, ik wissel het af met een vriendin, die is nu op de bank aan t slapen en die maak ik wakker rond een uur of 5 of als ik het niet meer trek. maar ook ik ben een nachtmens, dus heb er niet zo veel moeite mee, slaap overdag meestal nog 2 uurtjes bij.
vorig jaar beviel ze 8 dagen te vroeg en de keer daarvoor 5 dagen te vroeg. beide keren van een merrie en nu heb ik een hengst besteld, dus vandaar waarschijnlijk
Whahaha...
Ik ga mijn veewagen inrichten als verblijf en ga naast het land slapen. Wel met camera en ik denk ook wel met BA...
Is het zo duur om het online te zetten? En een webcam dan? Of ben ik dan heel simpel... (Of zijn die er niet met nightvision?!?)...
*
kannie schreef:omdat ze toch wel steeds naar haar buik lag te kijken en liggend lag te schrapen even. maar...nu is ze weer rustig...dus heb niks gezegd. zag ik nou een postbode bij jou maysie?
Cheveyo schreef:heb hetzelfde vermoeden bij Fancy, net 2 x fiks trappen met het achterbeen (heb ik zelf bij haar niet eerder gezien). Staat wel weer in het hoekie
haha neehoor, ik heb haar afgelopen week niet zo gevolgd. hee, het begint hier weer opnieuw te sneeuwen!