[HK][Barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2008! #1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suelza

Re: [HK][Barncam]Foalcamobsessus Eyespoppingoutus 2008! #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:36

Mag ik vragen waarom jullie allemaal nog wakker zijn Tong uitsteken

Haha... ik lees altijd wel mee in het topic, alleen ik reageer nooit. Maar nu kon ik het toch niet laten. Kon niet slapen en kom tot de veronderstelling dat ik niet de enige ben met dit probleem Knipoog

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:37

ik ben normaal nooit zo laat (whahaha) ben aan t waken voor mijn eigen merrie ook, dus vandaar

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:37

oh das wel heel strikt dan!
Hier is onze vernietiger van spullen waarschijnlijk na ruim 2 weken uitgeschakeld.

Treasure Maker Farm ging wat draaiend en gravend liggen maar toont verder niet meer.
Golden Venture Farm wordt even gecheckt.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:38

Omdat we merrie's volgen op cam die moeten veulenen.. En aangezien het slaperige gevoel hier nog niet is aangekomen ben ik ook nog a wake Ja Haha!
*overgens ben ik een nacht mens i.p.v ochtend mens Nagelbijten / Gniffelen*
En waarom heb jij de oogjes nog niet dicht Slapen??
Laatst bijgewerkt door Maysie op 24-03-08 03:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Angeltjuhhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:38

Ik heb meestal een beetje last van slaapgebrek...Hehehe...Mag niet werken vanwege een schouderblessure die ik 17 april vorig jaar heb opgelopen door een val met mijn paard. Verveel me slap....Das mijn uitleg Tong uitsteken

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:39

Suelza schreef:
Mag ik vragen waarom jullie allemaal nog wakker zijn Tong uitsteken

Haha... ik lees altijd wel mee in het topic, alleen ik reageer nooit. Maar nu kon ik het toch niet laten. Kon niet slapen en kom tot de veronderstelling dat ik niet de enige ben met dit probleem Knipoog

zit door de revalideerperiode na mijn operatie een beetje met een omgekeerd dag/nachtritme, vandaar dat ik nog wakker ben.
Moet wel gaan slapen zo eigenlijk..

Suelza

Geloof alleen niet dat het er vannacht nog van gaat komen. Heb bijna vierkante ogen van het staren naar dat kleine schermpje!!!

@ Kannie, staat jouw merrie ook ergens online?! Of alleen op je eigen schermpje Knipoog (Waar zit je nu btw? Thuis of op stal?!?)...

ThePast03

Inmiddels ben ik aan Fancy verslaafd geraakt en durf ik bijna niet meer te slapen omdat ik bang ben dat ik haar bevalling mis. Nagelbijten / Gniffelen

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:40

zita zit ook op een mooi aantal dagen Kannie, mijn merrie is vorige keer op 334/335 bevallen (was net een half uurtje 1e paasdag).

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:43

ThePast03 schreef:
Inmiddels ben ik aan Fancy verslaafd geraakt en durf ik bijna niet meer te slapen omdat ik bang ben dat ik haar bevalling mis. Nagelbijten / Gniffelen

same here maar pas na 2 dg snachts naar haar kijken hihi
val bijna met mijn hoofd op het toetsenbord maar het voelt alsof het stilte voor de storm is nu.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:44

Cheveyo schreef:
ThePast03 schreef:

same here maar pas na 2 dg snachts naar haar kijken hihi
val bijna met mijn hoofd op het toetsenbord maar het voelt alsof het stilte voor de storm is nu.

Oh 2 daagjes valt nog wel mee Tong uitsteken Wordt je hard van zeg ik altijd Nagelbijten / Gniffelen Clown

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:47

nee, ik had haar graag online willen zetten, maar ik vond het kostenplaatje wat te hoog, moest er allerlei spullen voor aanschaffen en dat ging me te ver. ze staat bij me aan huis en ik kan haar volgen vanuit huis met een camera, ben binnen 10 seconden bij haar, dus idealer kan niet. maar ik heb geen birth alarm of iets dergelijks, dus ben hele nachten op, ik wissel het af met een vriendin, die is nu op de bank aan t slapen en die maak ik wakker rond een uur of 5 of als ik het niet meer trek. maar ook ik ben een nachtmens, dus heb er niet zo veel moeite mee, slaap overdag meestal nog 2 uurtjes bij.
vorig jaar beviel ze 8 dagen te vroeg en de keer daarvoor 5 dagen te vroeg. beide keren van een merrie en nu heb ik een hengst besteld, dus vandaar waarschijnlijk Knipoog

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:47

Hard ben ik al hihi
Normaal zit ik alleen overdag te kijken naar de cams.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:49

kannie schreef:
nee, ik had haar graag online willen zetten, maar ik vond het kostenplaatje wat te hoog, moest er allerlei spullen voor aanschaffen en dat ging me te ver. ze staat bij me aan huis en ik kan haar volgen vanuit huis met een camera, ben binnen 10 seconden bij haar, dus idealer kan niet. maar ik heb geen birth alarm of iets dergelijks, dus ben hele nachten op, ik wissel het af met een vriendin, die is nu op de bank aan t slapen en die maak ik wakker rond een uur of 5 of als ik het niet meer trek. maar ook ik ben een nachtmens, dus heb er niet zo veel moeite mee, slaap overdag meestal nog 2 uurtjes bij.
vorig jaar beviel ze 8 dagen te vroeg en de keer daarvoor 5 dagen te vroeg. beide keren van een merrie en nu heb ik een hengst besteld, dus vandaar waarschijnlijk Knipoog

Whahaha...

Ik ga mijn veewagen inrichten als verblijf en ga naast het land slapen. Wel met camera en ik denk ook wel met BA...

Is het zo duur om het online te zetten? En een webcam dan? Of ben ik dan heel simpel... (Of zijn die er niet met nightvision?!?)...

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:51

Suelza schreef:
kannie schreef:

Whahaha...

Ik ga mijn veewagen inrichten als verblijf en ga naast het land slapen. Wel met camera en ik denk ook wel met BA...

Is het zo duur om het online te zetten? En een webcam dan? Of ben ik dan heel simpel... (Of zijn die er niet met nightvision?!?)...

Een webcam lukt denk ik niet.. Vaak is het beeld wat minder.. En draadloos heb je ze bijna niet volgens mij.. *zover ik weet Bloos*
Ook moet je bij eventueel draad loos opletten dat je niet teveel ijzer ect ect heb zitten omdat het storingen kan opleveren.
Over prijzen verder heb ik geen verstand.. Eventueel kanje zoiets aan Marije of Fenneke vragen die hebben een paar online staan Lachen

@ Kannie: *klop klop* postbode! Nagelbijten / Gniffelen

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:53

de cam had ik al, moest vanaf de monitor een soort 'vertaler' naar mijn pc hebben en die kostte meer dan ik had gedacht. alles bij elkaar zou zo'n 100 euro kosten. ik vond het te veel....had op een simpel kabeltje gerekend van max. een euro of 20. en ik heb geen nightvision, laat gewoon het licht aan...
btw; fancy wordt toch wel een beetje boeiend volgens mij

Angeltjuhhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:54

Go Fancy! Laten we het hopen!!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:56

Hmmmm.... ze laten ons wel in spanning... Ik kijk nog 5 minuutjes en dan ga ik mijn mandje in. Heb morgen 8 lesklanten staan en 4 trainingspaarden...

En om dan nog maar te zwijgen over mijn belastingaangifte...

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:57

@ Kannie waarom denk je dat??

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 03:59

omdat ze toch wel steeds naar haar buik lag te kijken en liggend lag te schrapen even. maar...nu is ze weer rustig...dus heb niks gezegd. zag ik nou een postbode bij jou maysie? Clown

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 04:00

Dat stukkie heb ik dan even gemist .. Bloos
Ja maar postbode heb ik meteen een briefje mee terug gegeven Huilen van het lachen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 04:00

kannie schreef:
omdat ze toch wel steeds naar haar buik lag te kijken en liggend lag te schrapen even. maar...nu is ze weer rustig...dus heb niks gezegd. zag ik nou een postbode bij jou maysie? Clown

Ik wil de pret niet drukken maar dat doet ze dus al meer dan 2 weken. Ook zwaar ademen doet ze vaak en regelmatig lijkt ze weeën te hebben.
Ik geloof het pas als ik een vruchtblaas zie bij Fancy. Clown

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 04:01

heb hetzelfde vermoeden bij Fancy, net 2 x fiks trappen met het achterbeen (heb ik zelf bij haar niet eerder gezien). Staat wel weer in het hoekie

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 04:04

Cheveyo schreef:
heb hetzelfde vermoeden bij Fancy, net 2 x fiks trappen met het achterbeen (heb ik zelf bij haar niet eerder gezien). Staat wel weer in het hoekie

Ook dat doet ze regelmatig hoor. Ze heeft nu eten gekregen denk ik, dat krijgt ze meestal in dat hoekje.

Ik hoop echt dat ze snel gaat beginnen want we zitten nu al meer dan 2 weken te kijken naar een pony die zich vreselijk ongemakkelijk voelt en veel te vaak pijn heeft.

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 04:04

nou ik vind eigenlijk dat je de pret flink drukt, ThePast03! Clown haha neehoor, ik heb haar afgelopen week niet zo gevolgd. hee, het begint hier weer opnieuw te sneeuwen!