Ik laat Maroes dit jaar ook weer dekken

Ik weet alleen de hengst nog niet.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maroes schreef:krissie1985 schreef:misschien laat ik olly dit jaar ook weer deken, ik wil ook graag weer een veulentje, maarja ik moet er nog even heel goed over na denken.
Ik laat Maroes dit jaar ook weer dekkenZe heeft afgelopen jaar een veulen gehad en dit was ongelooflijk leuk.
Ik weet alleen de hengst nog niet.
Nienke schreef:Ik heb er maar eentje hoor, en nog een hele kleine ook
Annetje schreef:Ja maar jij hebt een ijslander (toch?) Die horen klein.
Maar ik ga wel eerst nog even doorsparen, flink lessen op de manege en tegen de tijd dat ik een eigen paardje kan betalen heb ik ook zoveel ervaring dat het helemaal gaat lukken(beetje erg hoopvol geloof ik)
krissie1985 schreef:nou ik vond het ook erg leuk, maar heb 1 jaartje gewacht omdat olly verder wou uitbrengen in de sport, maar nu is nog maar afwachten of door die wond nog kan rijden enz.. dus kan haar dit jaar wel laten deken, Ik weet alleen ook nog geen hengst voor haar
cheyenne01 schreef:Nienke schreef:Ik heb er maar eentje hoor, en nog een hele kleine ook
wie het kleine niet eert......verdient geen groot peerd......
maroes schreef:krissie1985 schreef:nou ik vond het ook erg leuk, maar heb 1 jaartje gewacht omdat olly verder wou uitbrengen in de sport, maar nu is nog maar afwachten of door die wond nog kan rijden enz.. dus kan haar dit jaar wel laten deken, Ik weet alleen ook nog geen hengst voor haar
Ja dat zou wel een goed alternatief zijn natuurlijk. Hopelijk valt het mee met de wond en kan je rijden en dekken.
maroes schreef:Ik heb ook maar 1 paard hoor!
En daar heb ik me handen al aan vol
Nienke schreef:
Maareuh, ging het hier niet over cams
cheyenne01 schreef:mensen, ik kan nog uren kleppen maar ik denk dat ik maar eens ga slapen en dromen van mijn toekomstige veulen (cheyenne vannacht graag)
trusteh en tot morgen allemaal![]()
![]()
@cams????haha dan praten we morgen verder op mijn forum......
@krissie......het komt vast goed met olly, ze is op je verjaardag geboren......kan niet misgaan
maroes schreef:Nienke schreef:
Maareuh, ging het hier niet over cams
Ja daar heb je gelijk in![]()
Doet Patches bij jullie ook niet?(ze zal wel naar buiten zijn)
En Betty ook![]()
Verder heb ik Sabrina aan(streaming).
Jullie nog tips?
Faniek schreef:Kan ik me voorstellen ben blij dat ik een verzorgster voor Misty heb anders was het ook geen doen...
Nikita is nog maar 2 dus staat stil, maar begin ik ook mijn handen vol aan te krijgen.
Tjah dan vraag je, je af waarom heb je er dan 3 + miss. nog 1.. puur omdat mijn vader ook haflingers geweldig vind en het fokken, maar ik vind het zonde om alleen voor de fok te gebruiken wat rijden mag wel
maroes schreef:Leuk hoor dat je vader het ook allemaal geweldig vind.
Kunnen jullie samen dingen doen en er lekker over babbelen.![]()
Weet je eigelijk al wat je met het veulen van Misty gaat doen?
Faniek schreef:
Ik wil het veulen heel heel graag houden.... laatste kans uit Nobleman was het, maar ja het kan eigenlijk niet kosten etc. had ik maar een baantje dus ben bang dat ik zo moet kiezen
maroes schreef:Faniek schreef:
Ik wil het veulen heel heel graag houden.... laatste kans uit Nobleman was het, maar ja het kan eigenlijk niet kosten etc. had ik maar een baantje dus ben bang dat ik zo moet kiezen
Oef ja dat wordt wel erg moeilijk.
(toch niet kiezen tussen Faab en een ander hè)