Wou dat het alvast juni was! Komend weekend zou het weer koud worden volgens de berichten. Dat wordt weer met emmers water slepen als alles bevroren is. Doe mij dan maar juni, warmte en veulentjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kks schreef:ja dat klopt daarom zochten we iets wat er niet t fjord achtig uit ziet hahha. want we waren ook al bij welsh namen aan het kijken alleen ik weet nooit hoe je die uit spreekt hahah

Had haar even in een lege stal gezet om haar stal uit te doen (kon haar niet buiten zetten omdat ze een pak voordroog hadden laten stuiteren op de houten weide-afzetting
), en toen ik haar de stal uit wilde halen sprong ze er uit voor ik haar ook maar vast had boven op mijn voet. Mooie blauwe afdruk als herinnering gekregen.
pfff het zijn net kleine kinderen die je moet opvoeden. Ga je naar school ook?
.. je begrijpt wel.
jouw merrie schiet al op dus! spannend hoor. door wie is ze gedekt? en heb je foto's
je bent duidelijk het doelwit 

Neon was niet van het knuffelen, daar hield ze niet van, wel van het gezellig gemoedelijk bij je staan.
).
Nu mogen we dus weer een aantal keer niet komen. Kiko wordt komend weekend 8 maanden, ze is er dus vroeg bij met loopsheid.
ik ben gewoon bloednerveus voor morgen!!