Wat een verschrikkelijk weer is het vandaag, echt geen veulentjes weer! Snap wel dat alle dames het nog even binnen houden. Al duurt het bij Vanille inmiddels wel heel lang!
Poosje81
Geplaatst: 26-02-15 09:52
Keresa, heel veel sterkte
Az wat een prachtig ding is het!!
Vanille Die maakt er choco ijs van!
Hier verder weinig te updaten nog
pretty
Geplaatst: 26-02-15 09:52
Vanille blijft met baasje haar voeten spelen.
Sultan als het zo vlug vordert is het natuurlijk wel extra leuk en spannend om onder die buik te gaan hangen
Hannekebosch veel succes met pony uitkiezen! Danita is vroeg weer met uieren! maar dat was ze vorige keer ook toch?
Irischcob zo hé die buik is flink gegroeid de laatste tijd.
Dadabo dat schiet al op!
Fijn DB dat je weer even op stal geweest bent en kon pony-knuffelen! Met mij gaat het wel weer een beetje,dank je. De grootste boosheid maakt plaats voor berusting. Maar ik ben nu stiekem wel jaloers op de veulentjes die nu geboren worden,ondanks dat ik er zelf ook nog verwacht. Bij Lisa nog niks van tekenen natuurlijk.
Euforie heel schattig hoe ze toch dat bolle buikje heeft maar voor de rest mooi bescheiden blijft.
Lisa vandaag 280 dagen...het kan niet snel genoeg gaan voor mij.
Hier rotweer ook vandaag en het zou nog slechter worden,ik heb alles maar op stal gelaten.
Laatst bijgewerkt door pretty op 26-02-15 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier is het prachtig! Zonnetje en niet al te koud en windstil
Eilinora
Geplaatst: 26-02-15 09:54
Al_Zawraa schreef:
Wat een verschrikkelijk weer is het vandaag, echt geen veulentjes weer! Snap wel dat alle dames het nog even binnen houden. Al duurt het bij Vanille inmiddels wel heel lang!
Hier is het al sinds 07.30 uur zonnig
Al_Zawraa
Geplaatst: 26-02-15 09:57
Oh dan hebben jullie nog geluk
Hier waait het enorm (en precies van de verkeerde kant, dus die kleine kan niet in de luwte staan), is het bewolkt en koud!
Hier grijs maar aardig windstil, baby staat nu binnen die gooi ik na stage er lekker enkele uren uit. Die kan ook rennen en springen in de stal dus dat valt mee.. Het is hier ook vrij open, Zeeuws Vlaanderen dus ook al is er weinig wind, je voelt het toch altijd wel..
Hier ook strake blauwe hemel zon en geen wind echt heerlijk! Ga dus ook zo naar stal om alles open te gooie en eruit te gooien. En om lekker uit te rijden.