Hmm ik kan zo geen foto van 2009 vinden van Alonna maar bij Alonna maakt dat niet uit hoor. 2009 was het een volle zus van Nikah maar toen was ze ook zwaar, alleen dit was wel het toppunt Maar ik denk ook wel dat er een meisje in zit bij haar hoor Ze heeft buiten Nikah me alleen nog maar merries gegeven. Daarvoor nog 2 hengsten maar meeste is merrie
Welkom Pauk en Faniek! Twee oude bekenden. Komen jullie ons bang maken met een Haflinger invasie? Haha.
Hier de pony's weer lekker op het land gehad, heerlijk vonden ze het! Heaven heeft een flinke show weggegeven, wat is het ook een machtig dier. Helaas geen foto's, dacht dat het wel mee zou vallen, maar andere vriendinnetje had energie over, dus besloot Heaven mee te doen.
Had op Facebook ook gezet dat ik mogelijk een voorspellende droom had gehad, met erbij dat Heaven een merrieveulen kreeg. Kijk ik later weer, staan er allemaal felicitaties bij! Oops! Hahaha.
Haha, Muzefee. Ga dat nu maar eens uitleggen !! Kom drachtige damens, kei lekker weer. Laat de baby's er onderhand ook eens van meegenieten
Anoniem
Geplaatst: 22-03-12 17:14
Welkom Faniek en Pauk! Ik volgde vroeger altijd de topics van Faniek weet ik nog wel, haha!
Wat een prachtig weer hé, de pony's staan hier ook weer lekker op de weide! Theodora staat hier overdag een paar uurtjes aan op de doodlopende weg de berm te maaien maar ik kan nu wel merken dat ze het helemaal gehad heeft!
Foto's zijn met mobiel gemaakt dus let niet op de kwaliteit... En een normale foto van haar, daar vroeg laatst iemand om: Klik!
Princeps
Geplaatst: 22-03-12 18:17
Zo staat Hera er al dagen bij... uier is wel iets dikker maar dat gaat als een jo-jo, dan weer dikker, dan weer niet.. geen pijl op te trekken.
Is het overigens normaal dat ze zulke dikke aders onder de buik hebben?
Nope, niks, noppes, nada, njet! -_- Ik weet niet meer wat ik moet denken, dan lijkt het wel alsof ze aanstalten maakt (en je denkt: "zou het nou eindelijk") dan weer niet, dan weer wel, dan weer niet... erg vermoeiend
Al_Zawraa
Geplaatst: 22-03-12 19:26
Faniek welkom! Princips, uier is idd nog niet zoveel,maar dat zegt niet altijd iets.
Hier nog een paar foto's van Aziza van vandaag.
Banden zijn al dagen slap, al is dat op foto wel wat minder goed te zien.
Uier groeit gestaag verder.
Posh
Geplaatst: 22-03-12 19:56
Mag ik mij ook even melden?
Geheel onverwacht dat wel, maar een van de pony's is vandaag drachtig gescand.