Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lientje89 schreef:Punette had toch vorige week al melk of vergis ik me? zal vast ook niet lang meer duren denk ik zo..
KootMiraDrum schreef:Tip van de dag, hang je halstergeboortemelder in de breedte tussen de kaken, en niet in de lengte, want dat levert zo'n 100 valse meldingen op
Wie zijn gat brandt.............. krijgt geen nachtrust
Oh, kijk, daar is ze weer! Mogge Mira!
Ik ga maar even naar stal toe, halster + melder afdoen, en dan vanavond alle tiewraps weer losmaken en vervangen.
Fokken is een hobby, en een hobby is leuk.......
aslo schreef:Mijlpaal: Daisy draagt 1 jaar...pffff... en om eerlijk te zijn, ik ben het zat. Krijg er een sik van, die merrie is totaal niet te peilen. Maandagmiddag leek er aardig schot in te komen, sinds gistermorgen lijkt het echter of dat ze in de achteruit staat.
snowdon schreef:Ik duim ook nog steeds voor hiboune....
Hier is Santa nog fit, nog geen tekenen van naderende bevalling...
Wie zei ook alweer dat veel shetters korter dragen?
Amandake schreef:@lientje : haha ja lief hè...nu zijn ze nog wit ,ze kleuren later zoals mama of papa.
hiboune schreef:Ze staat nog denk dat ze niet durft te gaan liggen..twijfel ook of ze dan nog in de benen komt..
Ïk doe dit alles samen met mijn "opa" de boer tegen over mij die door de jaren heen als een opa is geworden..
Hij was er natuurlijk ook bij vanmorgen en is ook de hele dag van slag geweest..
Hoop dat ze de kleine vroeg meenemen morgen is zo een akelig gezicht die kruiwagen met zeiltje bah..
Waakse iedereen!
XLC70 schreef:Aslo, ga jij mijn jaarrecord tot nu toe verbeteren?
Pauk schreef:Alonna heeft de 300 dagen duidelijk als startsein gezien want haar uier komt nu lichtjes op..
Ik zal dus aardig goed in de richting zitten met m'n twee weken te vroeg
yfande schreef:Pauk schreef:Alonna heeft de 300 dagen duidelijk als startsein gezien want haar uier komt nu lichtjes op..
Ik zal dus aardig goed in de richting zitten met m'n twee weken te vroeg
Bij Yf komt er ook heel iets verandering in de uier.........is dat een maatstaaf ?
Aslo, kan me voorstellen dat je daar een sik van krijgt,
Meavey schreef:@ Aslo... What's another year... lalala
Dat liedje kwam bij me op.
Kan ze niet per ongeluk later nog gedekt zijn?
Die uier zit nog lang niet vol.