Aritha en Odette groeien goed, moeten nu nog een 2 maanden, dus gaan nu aan de merriebrok. Aritha heeft een mooie buik, niet overdreven, maar wel mooi bol. Dit veulen slaapt ook 99% van de tijd, voel haar eigenlijk nooit

Odette is tonnetje rond, veulen is een echte voetballer en kan niet wachten om geboren te worden lijkt het

Mijn mini is een ander verhaal. Ik heb haar nu 1,5 jaar, ze heeft 6 jaar geleden bij de vorige eigenaar 1 veulen gehad. Vorige winter had ze echt een hangbuik, dikke vacht, maar in de rui was ze alles zo kwijt. Nu is het anders, ze schuurt zich helemaal kaal (geen ander voer, oid) sinds een goede twee weken, sinds ook het uier begint te spelen. Ook zij moet nog 2 maanden en vandaag wezen de tepels ineens naar binnen, uier hangt iets meer, maar is verder slap. Ze schuurt dusdanig dat ze twee kale plekken (echt kaal, geen haar te bekennen) op haar schouders heeft (beide zijden 1), haar nek schuurt ze en onder haar vulva/tussen de achterbenen. Schimmel e.d. zijn al uitgesloten door de DA. Ik vermoed dat het door en de veranderende hormoonhuishouding en door het weer komt (broeierig). Heeft iemand dit eerdr meegemaakt?