Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cheyenne01 schreef:ik heb er net weer een uierfoto opgezet, echt niet normaal meer maar ze lekt niet.......en haar buik is nu ineens ook weer dik.......en iedereen heeft het maar over de banden maar.........noem me onnozel, hoe zie/voel je dat en waar?
cheyenne01 schreef:volgens mij moet ik maar iemand die in de buurt woont vragen waar die zitten want ik zou het echt niet weten, ze heeft wel een dikke blubberkont maar verder....?????![]()
![]()
![]()
![]()
@maroes![]()
![]()
cheyenne01 schreef:@djuno......ook goeienavond......thanks, zal morgen eens kijken of ik het kan voelen.....ben soms ook maar een sukkel hoor......doe me wel heel slim voor maar ondertussen...![]()
![]()
djuno schreef:cheyenne01 schreef:@djuno......ook goeienavond......thanks, zal morgen eens kijken of ik het kan voelen.....ben soms ook maar een sukkel hoor......doe me wel heel slim voor maar ondertussen...![]()
![]()
maar je snapt het nu wel?
TJTlover schreef:ik ga maar is mn bed opzoeken, en dan maar hopen dat ik in slaap kom.
Doei doei
Annetje schreef:ZoZo! Drie paarden!
Ik ben morgen jarig, geef je een van je paardjes kado?
TJTlover schreef:Neeeeee,srry....uuumh naja je mag joy wel hebbe als ze geen veulentje voor ons heeft
![]()