Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Klinkt inderdaad alsof het allemaal niet lekker zit. Hopelijk zet het vanavond door
Fiore doet ook al goed haar best!
Hier was het paard eerst drachtig haha
Allemaal nieuw dit
Ben je verloskundige?
Leuk dat jullie ook samen drachtig waren

Toezicht is er wel en ook mijn moeder is veel vrij als ik aan het werk ben maar ik vind het toch wel erg jammer als ik er niet bij zou kunnen zijn. Maar wie weet gaat ze pas in de avond en heb ik mazzel

die kleintjes leren idd heel snel. Hopelijk vind je een maatje voor Cover. Kun je niet zo een rugzakje maken met een touw voor te leren meelopen?
hoe doen de andere 2 dames het?
Wat een leuk veulen
als ik waak dan blijf ik snachts wakker en kijk ik op de camera.
. Gelukkig viel het mee en is ze beter. Maar ze is nu dus ook veilig
. Je ziet ook de familie gelijkenis kwa looks vind ik.
wat een leuke foto van jullie 2 samen. Hoe gaat het met jouw zwangerschap?
Balen idd dat je aan het werk moet.
. Voorlopig heeft ze idd nog geen haast zo te zien.
. Ondanks al de pijn is ze wel echt een top moeder. De kleine heeft de naam Quickstar gekregen. Echt een super chill veulen. Hij sliep gewoon door alle onderzoeken heen en toen de veearts de veulen spuit zette keek hij eens op maar bleef liggen
. Een echte Tinker, nu al zo relaxed haha. Het is wel weer echt een buffel hoor. Zeker als je weet dat dit Missy haar eerste veulen is. Geen wonder dat ze het lastig had
Volgens mij dacht Missy ook dat het nog hartje winter was want Quickstar is met een behoorlijke vacht geboren

Cioccolato schreef:Ik was met m'n 2022 drachten zwanger. December zwanger en september bevallen. Tip van flip; zorg voor helpende handen. Eerste keren met veulen wil je niet doen als zwangere of net bevallen