Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
Proficiat Knolselder, danamuts, MacavityL!! Knappe veulentjes ! Benieuwd naar de droogfotos !!
J_emma
Geplaatst: 02-06-21 08:36
Van alles gemist weer zeg, hard gegaan hier!
Knolselder, MacavitiL, Danamuts, gefeliciteerd!
En Laurentii ook gefeliciteerd met je veulen, al had je het natuurlijk graag anders zien gaan. Goed dat je zo alert was, zo te lezen 2 levens mee gered..
Renske, fijn dat het weer wat beter gaat.
Hier had Roos een dag snot en verhoging, maar gelukkig snel over. Melk uit haar neus is ook na een week of 2, 3 gestopt trouwens.
Laleentje
Geplaatst: 02-06-21 08:55
Knolselder, MacavitiL en danamuts; gefeliciteerd! Mooie vruchtbare nacht.
Laurentii; wat fijn dat het de goede kant op gaat.
Hier 3 keer wakker gebeld maar geen veulen. We wachten maar weer af..
Vanaf welk moment zeggen jullie. Nu kan je beter echt in de buurt blijven?
Ik werk namelijk een half uur rijden verderop. Band heeft ze om. Camera is er ook. En liggen is nu bevallen denk ik. Ze slaapt de laatste dagen namelijk staand.
Laurentii, jeetje dat is wel een extreem grote hengst... En dus ook nog grote nafok produceren, want wat een enorme joekel is het zeg! Fijn dat het veulen het goed doet. Hopelijk de merrie ook weer snel oke.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 02-06-21 09:43
Gefeliciteerd Danamuts!
Laurentii, wat staat je merrie er fantastisch bij na zo'n zware operatie.
stal_HD
Geplaatst: 02-06-21 09:46
Wow dat gaat snel. 3 veulens geboren. Gefeliciteerd.
Laurentiis ik duim nog mee. Ze ziet er wel attent uit.
dankjewel allemaal! inmiddels is de merrie ook weer (goed) in de benen en kan het veulen drinken. Dat was vanmorgen nog even spannend. merrie had veel last van de naweeen.
Laurentii, had nog niet op jou gereageerd, maar wat een stress zal je gehad hebben. Ben heel blij voor je dat het (naar omstandigheden) allemaal goed gegaan is en ze allebei aan het bijkomen zijn. Gefeliciteerd met je mooie veulen!
Hier was de bevallig vrij vlot gegaan, merrie had het wel zwaar en moest even geholpen worden, maar veulen stond snel en na een klein beetje aansturing ging het drinken ook goed. De nageboorte wilde alleen niet af dus na net geen 3u de DA gebeld die gelijk langs kwam. Ze reageerde ook niet op de prik oxytocine, dus met continue lichte stroom water de vaten van de vruchtzak weer gevuld waardoor die er met zo’n 45min alsnog af kwam. Verder heeft merrie een hematoom bij dr vulva, dus even temp in de gaten houden, maar ze maakt het verder goed. Vandaag zag je dat ze wat moe was, maar heel lief met de veulen. De kleine is nu al ondernemend en nieuwsgierig naar alles om dr heen