Ik heb twee gelderse merries drachtig Ik denk dat m'n eerste merrie wacht op het betere weer wat volgende week gaat komen. Ze is wel echt heel lelijk naar m'n anderen En gefeliciteerd met jullie mooie veulentjes!
Oh jeej wat gemist na een halve dag niet lezen. Gaat ineens vlot met de veulens!!
Triple gefeliciteerd wat een prachtig kleurtje!
Linda ook gefeliciteerd met de knappe man!
Tinkerbellz nog steeds alles rustig??
Fotsy
Geplaatst: 11-03-19 23:28
Linda proficiat, ging dat even mooi zeg WoW overo zie je niet veel in de mini’s denk ik
Xpenny oh jij ook eentje die er graag als een schnitzel bijloopt. Grrrr heb er hier ook zo vier staan. Ik noem het de snitzelziekte en gelukkig is de palomino hier immuun. Je vraagt je af hoe ze het zelfs met dikke buik klaarspelen he
Tinkerbellz dat kan toch niet lang meer duren zou je zeggen.
Tinnie, triple cd en linda gefeliciteerd. Ineens weer een hoop veulens!
Tinnie wat een knap veulen en een geweldige naam.
Triple super mooie kleur en dan dat mini snebje super schattig.
Linda geweldig met zoveel wit op de kop. Heel mooi getekend.
En AM proficiat nog. Ik was zelf bij de nrps show en heb je zien rijden maar had niet door dat jij AM van bokt was.
Luna, veel sterkte!
Xpenny dat schiet al op. Hier zijn ze ook al flink aan het verharen.
BusyMissy
Geplaatst: 11-03-19 23:32
Het is echt al een bink Triple, prachtig kleurtje!
Zo die ging snel Linda, heeft ie nu ook blauwe ogen?
Gefeliciteerd allebei!
Gaat Flower het nog afmaken voor middernacht? Spannend hoor, ze laat je wel héél lang wachten.
Sterkte met je oudje Luna, hoop dat ze nog goed opknapt.
jolandje
Geplaatst: 11-03-19 23:36
gefeliciteerd linda, prachtig manneke
AppleSter
Geplaatst: 11-03-19 23:37
Gefeliciteerd Tinnie, prachtig veulen!
Sterkte Luna! Hoop dat t goedkomt!
Triplecd gefeliciteerd! Wij hopen stiekem ook op een champagne veulen bij Lenthe
Linda gefeliciteerd! Mooi getekend ventje!
Tinkerbellz, hoop dat er snel een mooi veulen bij Flower staat!
Siptje, nog geen veulen??? Had nu toch echt wel mooie veulenfoto’s verwacht!
Verder iedereen -die snel een veulen verwacht- succes met waken!
Mijn vader is gister (toch nog vrij plotseling) overleden, dus kom niet veel aan reageren toe nu. Ik lees wel bij wanneer het kan. Nog geen veulen of pups. Lenthe’s uier vult wel lekker door (inclusief harsje)
Lays heeft er inderdaad geen gras over laten groeien Gisteravond had ik wel ineens gevoel dat ze hard vorderde. Dus vanmorgen extra controle voordat ik ging werken maar niets overtuigend. Vanwege een stom voorgevoel en omdat ik zaterdag behoorlijk hard van paard gevallen ben waardoor ik mij niet goed voelde, heb ik toch mijn vakantie verschoven (dus vanaf morgen vrij). Vanavond op stal ineens de witte melk zichtbaar. Best timing ever!!! Ze stond nog zo rustig te eten dat ik ook thuis ben gaan eten... ineens zie ik een soort “voorwee”. “Dit herken ik!!!!!” Gauw naar stal en nog ruim voor de bevalling aangekomen. Er lag een beentje niet goed waardoor ik gelijk stress kreeg maar gelukkig sta ik op een stal met mega ervaren en behulpzame mensen!!! Die hebben het goed gelegd en toen was het zo ter wereld Het drinken enzo heeft allemaal wel even geduurd maar met wat hulp is dat ook gelukt
Fotsy, bij de mini’s zie je wel veel kleur. Maar dit soort tekeningen zijn nog wel redelijk uniek. Komt wel echt bij papa vandaan, die is zelf ook mega apart getekend;
Dieuwke_
Geplaatst: 12-03-19 00:01
Gefeliciteerd met je prachtige man Linda, hij is echt heel gaaf getekend!
Appelster, gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst de komende tijd
Gecondoleerd Applester, veel sterkte deze tijden. Hopelijk kun je wat afleiding bij Lenthe vinden. Zo te zien laat zij jou ook niet heel lang meer wachten!
Linda, wat goed dat je je pony zo goed kent en op tijd ter plaatse was! Zo te lezen ook de juiste mensen om je heen.
Lenthe gaat lekker inderdaad. Ze zorgt voor welkome afleiding, ook voor mijn moeder die nu veel bij ons is. En straks veulen & pups... We kijken er nu nog meer naar uit. We hopen alleen dat we tijdens het afscheid van mijn vader alles een paar uurtjes in de rust hebben, want zowel voor paard als hond willen we er het liefst zelf zijn.
Zeg dat wel Siptje! Die neemt even de tijd zeg!!! Hoeveel dagen nu? En hou je het waken nog vol?
Zeker ook een heel gaaf getekende papa hengst Linda! Fijn dat je je vakantie kon verschuiven!