Ja maar dat blesje gaat weg en dat vind ik zo mooi haha. Ben benieuwd hoe ze uitgroeit. Vind je andere merrie ook geel leuk, maar ik ben dan ook weg van knappe welshjes
Ik ben gister wezen veulen knuffelen bij de knappe Legend van sharonsemme en dan wordt je helemaal nieuwsgierig naar je eigen veulen
Pepper schiet ook al op!
Gwenvd
Geplaatst: 04-03-18 18:17
Hoi!!, hierbij een nieuwe lijst. Sta je er niet bij of klopt er iets niet? Stuur mij een pb en ik voeg je toe of pas het aan! Wel pas als je merrie veilig is
Wat een leuke veulentjes zijn het toch kan nu helemaal niet meer wachten maar moet nog zo lang geduld hebben. Canto is vanaf vandaag officeel met zwangerschapsverlof ga nog wel met haar stappen enzo en buiten wandelen maar echt rijden wordt niet meer wat ze puft en hijgt de hele tijd dus ze geeft nu zelf aan dat ze het niet meer fijn vind.
Saar dr uier leek was.minder.dik na hele dag buiten
Tinniie
Geplaatst: 04-03-18 19:58
Ooh spannend Vulina, ik duim mee voor een veulentje voor je vannacht!
De lijst wordt echt lang!
Satinka gaat toch ook niet zo heel lang meer wachten denk ik..
Ze voelde zich vandaag echt niet lekker, lag zielig te puffen terwijl ze bijna nooit gaat liggen, zeker niet in gezelschap. Melktest gaat richting 6,5 en haar spenen leken en klein beetje nat te zijn net..
Ik denk niet dat het al voor vannacht is, maar er is toch iets op til
de lijst word al echt lang, zijn veel merries al in de veilige zone
suffie
Geplaatst: 04-03-18 20:49
Eindelijk vandaag foto's kunnen maken van mijn dikke plofkip Vandaag 319 dagen en nog geen haast, ze loop keurig op schema met de andere jaren, alleen een beetje veel dikker
Giv ziet er goed uit zeg helemaal in haar element lijkt het zo!
Jupi vandaag op de veilige 300 dagen En gelukkig dit jaar zonder bomvol uier helemaal blij mee!! Zou het dit jaar dan hopelijk iets beter verlopen?
En bucks en angel fotos van gister
Oh ja en tonnetje ronde Diva, waar ik dus geen data van weet, maar uier doet nog niets
Twinklebel
Geplaatst: 04-03-18 21:05
Giv ziet er nog prima fit uit Pradadaan!
Zo Suffie, Lara maakt er ook goed werk van.
En Jupi wacht braaf op haar beurt zo te zien.
Vien haar baby is druk, heel erg druk....ze heeft ook regelmatig een vochtbult onder haar buik, kan ik me voorstellen als ik zie hoe die tekeer gaat...
Laatst bijgewerkt door Twinklebel op 04-03-18 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Fotsy
Geplaatst: 04-03-18 21:17
twinklebel die wil eruiiiiiit
knappe giv, leuke buikfoto zo vanonder
jeetje satinka maakt het al spannend dan, ze heeft toch duidelijk last gehad, nog beetje geduld
komt zeker goed dit jaar linda
suffie amai lara, lang geleden haar nog eens gezien te hebben. Haar uier lijkt ook al goed gevuld. ik ben zeeer benieuwd
jolandje spannend bij jou ook dan
vulina jij mag nu als eerste hoor, ik duim voor je vannacht
pepper gaat ook al naar de eindmeet
wat een leuke veulenspam, echt genieten van de zon vandaag