Welkom Tamara, idd zou de tips opvolgen die hierboven zijn gemeld.
Wat een leuke knuffelfoto's en wat een joekels van veulens komen er al voorbij! Ze groeien goed, erg leuk om te zien!!
Inowa Aagje ziet er goed uit, mijn merrie moet ook nog een week of 2/2,5. Spannend!!
Tara is vandaag 317 dagen drachtig, het been is gelukkig een stuk minder volgelopen met vocht 's ochtends. Wel komt ze echt als een oude oma de stal uit gewaggeld en moet echt even opstarten zeg maar.
Het uier ziet er al best goed uit, de banden beginnen wat drillerig te worden, dus dat moet nog wat meer komen. Maar ze doet het goed en ziet er super uit, dus ben benieuwd wanneer ze gaat!!

ben ik gelukkig niet de enige haha! Ik was overtuigd dat het een merrie zou zijn, maar omdat ze toch echt aan het overdragen was had ik er niet meer op gerekend. De naam moet met een K beginnen, stamboek KWPN. Liefst ook een mooie betekenis waar ze de rest van haar leven mee kan doorkomen. Misschien zijn 2 namen ook wel mooi?
Ik had een lijst met namen die eindigen op een A aangezien ik de lijn van Wapper "in stand wilde houden". Wapper heet eigenlijk Wanda
Met namen als Tilda, Nanda, Karla, Ida aan moederszijde en Dana als naam van haar merrieveulen dat in 2008 is geboren. Wat ik me nog van de lijst kan herinneren... Kyona (afkomstig uit het Sioux, betekent "klein geluk"), Kya (Sioux, "diamant in de hemel"), Karma (div. herkomsten en betekenissen waaronder Hindoestaans "actie"), Kaira (Grieks, "heerser"), Kanya (Japans, "jonge dame"), Kerenza (oude Engelse taal, "liefde"), Kona (Hawaïaans, "dame"), Keshia (Afrikaans, "favoriete). Misschien heb je er wat aan, succes met een goede naam vinden bij je veulen!
zo ontzettend sneu, veel sterkte