Ik wil ook.. Maar moet minimaal nog 5 weken wachten en ben al begonnen met dekken voor volgend jaar
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 22-03-12 09:53
Je kunt het nog steeds zo lezen als dat er een veulen is geboren, ik mis de vraagteken erachter en als het geschreven is in een soort van "wist je dat" vorm dan is het geen vraag meer.
Ik weet niet hoe lang ik nog moet wachten... hopelijk niet heel lang meer, maar als ik die gekke merries hier in het topic zie kon dat nog wel eens tegenvallen....
Jolin haar banden beginnen al slap te worden, haar uier is knoepers hard en haar buik staat op ploffen. Ze loopt zelfs al wijdbeens achter gekke merrie. Vandaag is ze 293 dagen drachtig! Zal vanmiddag weer eens foto's maken!
Mooie veulens lopen er hier al rond! had ik toch een beetje gelijk met "het word een merrie jaar"!
Op camera 2 staat Alonna. Alonna (misschien voor mensen wel al een bekende) is een 15-jarige merrie en dit is voor haar veulen nummer 11 Ze is drachtig van Allacher en uitgerekend op 27 april
Alonna doet het toch nog heel netjes voor een doorwinterde fokmerrie!
Amber hij is echt prachtig Helemaal gek van dat overwegende zwart en een beetje wit!
Verder een paar fopmerries hier..en een hoop bijna aan de tijd,spannend hier hoor!
Vera was gisteravond wat ongemakkelijk,en vanmorgen was haar kont een heel deel weg. Ze doet dus iets,maar haar uier is nog niks Van zodra zij begint uier te maken moet ik alert worden! Lisa heeft ook al een puntkontje maar uier kan ook nog veel meer,en zij is nog lekker rustig
Pretty Alonna is inderdaad niet zo vreselijk zwaar, zeker niet als je het vergelijkt met vorig jaar. Maar ja vorig jaar was dan ook echt niet leuk voor dr, zo zwaar en toen daardoor ook nog kreupel. Ben blij dat dit een stuk lichter voor dr is nu
Geloof het of niet maar Orion heeft voor haar doen echt een babybuik Vorig jaar was ze even straks als later op de keuring maar toen rolde dr ook een hummeltje uit
Mag ik me ook hier aanmelden met mijn dames met nu nog niet zulke dikke buiken? Mijn dames zijn 2 haflinger dames, sommigen zullen ze wel kennen Misty en Nikita, moeder en dochter. Ze komen ook weer online op de webcam zoals elk jaar. Nikita is 13 mei uitgerekend en Misty 3 juni, maar ik denk dat Misty wel eerder gaat, zij is nu al begonnen met een klein beetje uier. Ik ga me even inlezen bij iedereen
Dit was Kita op 285 dagen
Dit was Misty op 265 dagen
Charisma
Geplaatst: 22-03-12 13:52
Hoi Faniek, welkom hier! Merries hebben mooie buikjes! Allebei van Manitoba zie ik, die was toch overleden niet? Mooi dat hij zijn lijn dan toch kan verderzetten
pretty
Geplaatst: 22-03-12 13:59
hey Faniek,ook weer erbij dit jaar! Lekker al die bekenden ineens weer! Ze zien er goed uit hoor!