Voor een merrie had ik 2 opties Ronja als ze op 31 maart geboren werd. En anders Raya dat is het dus geworden. Voor een hengst moest het met de a en had ik alvar of alvaro of aangezien het een haf is Anton
Cio: Gefeliciteerd! Alles goed met moeder en kind? Mama heeft wel een heul flink jasje uitgedaan zeg ik hoop dat als ze de wei op kunnen ze weer bijtrekt.
Ik vind namen met de V erg lastig mijn veulens heten Vaiana Dodona en Vita Solo. Ik had nog Vicca, Valencia, Valentina en Vlica voor een merrie op de lijst. Geen hengstennamen, daar zat ik nog mee in mijn maag.
Nee hoor, merrie is nog bijna dik te noemen [ Afbeelding ]
Oei ze ziet er inderdaad top uit, op mijn mobiel leek de foto op de vorige pagina wat minder. maar op deze echt super.
Cioccolato
Geplaatst: 31-05-25 23:17
Arme dier had ook wel pijn na de bevalling hoor. Bleef natuurlijk ook nog aan de nageboorte staan. Geweldig. Maar nu is alles perfect
winston_f
Geplaatst: Gisteren, 08:47
Gefeliciteerd met de geboren veulentje s.
moner
Geplaatst: Gisteren, 12:12
Vanochtend vroeg is Sterre bevallen van een prachtig hengstveulen. Helaas stond Sterre aan de nageboorte die niet helemaal heel is afgekomen. Dus ze is nu gespoeld en wordt als haar temperatuur goed blijft, morgen nog een keer gespoeld.
Heel dom veulen, dus de eerste uren met de fles gevoerd, hij heeft nu de tepels gevonden. Ik ben toe aan koffie en lunch
Wel leuk 3 hengstjes, kunnen ze leuk samen spelen. Ook die namen vind ik zo moeilijk. Ons KWPN veulen is nu 3 weken en nog geen officiële naam. Meneer is 116cm groot
Laatst bijgewerkt door moner op Gisteren, 12:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Gefeliciteerd Mirjamalvaro! Fijn dat het nu dan allemaal goed gaat, altijd zo vermoeiend wanneer er nog zoveel extra zorg na de bevalling nodig is.
Piconera heeft sinds gisteravond ineens een vol en strak uier en haar banden zijn ineens slap. pH ook een hele punt gedaald, dus denk dat die vannacht onder de camera gaat als ik het allemaal geïnstalleerd krijg. Camera staat nu bij de minishet, die zou eerder zijn maar die maakt nog niet echt haast.