Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Crines schreef:Arianne: haha ik ben blij dat je dat bevestigt want geloof het of niet, soms ga zelfs ik met zo'n ronde merrie aan het twijfelenHet is m'n eerste veulen dus ik zie overal spoken
inowa schreef:Leuke shet is het,lekker stoer.
pretty schreef:Dankjewel iedereen om jullie mening even te zeggen wb Nikita,ben ik blij mee!
Ik sta er gewoon elke dag op te kijken als een zieke koe.![]()
Maar als ik dan vanmorgen deze foto nam en bekeek,denk ik weer,waar maak ik me druk om?![]()
(Ja ook hier heeft het geregend,is de paddock blub en de paardjes nog blubberder.)
Op de achtergrond nog 2 dikke buikjes,Clio (de grullo) en Vera (de vos) ,zonder twijfel drachtig.
[ [url=m/Gr4Cnt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/I7s87c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aan Linda,zo zie je dus hé dat je de enige niet bent. Maar als ik daar nu moet naar kijken zien jullie geen buikfoto's meer van mijn paardjes tot in de lente.Dus lekker posten!
Fotsy extra in de gaten houden doe ik zeker. Vandaar dat ik net bij haar toch dacht aan scannen,niet dat dat iets helpt aan het risico op een red bag.
Cemlys oef nog een niet-poetser.![]()
Doe je dat zelf die naalden zetten? Fijn dat het helpt!
Merriebrok kreeg mijn warmbloedpaard altijd hoor,ook toen het veulen geboren was. Maar shetlanders hebben het gewoon niet nodig,of toch de meesten niet. Ik bekijk het per paard maar de mini's voer ik gewoon hun normale muesli op als ze het nodig hebben. Meestal tijdens het zogen.
Welkom Koudbloedkim natuurlijk mag je hier meepraten!
Ik pruts ook niet teveel aan de uier eigenlijk,enkel op het laatst haal ik soms eventueel vuil er vantussen weg. Fijner voor het veulen ook.
Leuk Vientje! Dan hoef je echt niet meer te twijfelen!
Arianne heel spannend dan voor je hengst! Ja bij shetten is het niet altijd makkelijk hé om het goed te zien,zeker niet als er dan nog wintervacht bij komt. Bij Lisa is dat heel apart maar die gaat meteen zwellen als ze drachtig is. Ik moet zeggen,Ella (AMHA)veranderde ook meteen qua buik. Anderen zijn dan weer dik en blijven gewoon dik.![]()
Knapperd weer met veel uitstraling zoals we van jou gewoon zijn!
Ben jij ook zo een twijfelaar haha. Scan jij jouw pony's eigenlijk?
Jolandje ik doe ook altijd uierfoto's. Die kleintjes hangen zo laag,dan moet je er al bijna onder gaan liggen met gevaar voor eigen leven soms haha. Dus ik doe even de camera eronder en klik klik en achteraf op het gemak de vorderingen bekijken.![]()
Crines geen spoken zien hoor,daar zit mooi een veulentje in![]()
Ze is knap rond! Fijn dat ze alles zo goed oppakt.