Vuline van harte met je mooi hengstje leuk weer een gezond veulen erbij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

VDS schreef:DianneM schreef:Ehmm, is de merrie van VDS ook bevallen omdat er gesproken wordt over de tweede helft van de tweeling? Heb toch niks gemist?
Nee hoor, het tweede deel van de tweeling zit nog warm in de buik..
Ik denk dat noivadapaz mijn veulen dat nog geboren moet worden verward met het veulen van chrloot.
) Ik dacht dat het de andere helft van de tweeling was, het gaat hier soms zo snel dat ik het niet bijhou allemaal.

)
Met 2 witte voorbeentjes. King heeft 4 witte benen, achter hoog en voor tot de koot (en oplopend).
Die bel ik sowieso wanneer het er na max 4 uur niet af is. Ondertussen is het er af
wat een vreselijk verhaal!! 
Vulina schreef:Bedankt iedereen! Ben er erg blij mee
Nu de nageboorte er nog af, dan ben ik helemaal happy
was echt twijfel gister, ze was rustig geworden en de pups bewogen weer meer, dus afwachten of toch keizersnede, toch maar afgewacht met de DA op standby, gedurende de nacht werd ze weer onrustiger en begon ze veel te janken en piepen en uiteindelijk kleine beetjes persen en na 1,5 uur kleine beetjes persen kwam de eerste pup en de andere 5 volgden binnen 2 uurtjes

vorige keer hadden we grey's en bij de kittens hebben we charmed gehad
als het 3 om 3 was geweest hadden we wrs 50 tinten gedaan