Stoeterij Den Elsakker wenst iedereen prettige kerstdagen en gelukkig nieuwjaar!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quintusgl schreef:Haha NL ik weet het.............vandaar dat ik ook mezelf even tot de orde riep. Wij hebben de paarden al 15 jaar dag en nacht buiten en sinds 5 jaar een schuilstal erbij. Heb het me nooit afgevraagd omdat ik het de normaalste zaak vd wereld vond............maaar..........toen had ik nog geen warmbloedje die nog nooit in de sneeuw heeft gestaan(18 jaar), zonder dat ze 's nachts op stal ging.. haha. Ze hebben de stallen vol hooi en de kar. Biks heeft ze niet heens helemaal opgegeten, dus eten zat....
Het eerste jaar dat we de stallen hadden stonden ze er ook nooit in maar de laatste jaren maken ze er goed gebruik van.
Mooie kaart manueeltje!
gem schreef:Hier is de sneeuw ook vrijwel weggereden door het verkeer en voetgangers.
Ik las dat het bij Vue'tje in Tsjechie nu -10 tot -15 graden is, maar ze heeft dikke pret met een Haflo-hengstveulen. Gaat uitstekend dus. Blij dat ze al een teddyberen-pak aan had, toen ze hier vandaan vertrok.
kyrkelover schreef:gem schreef:Hier is de sneeuw ook vrijwel weggereden door het verkeer en voetgangers.
Ik las dat het bij Vue'tje in Tsjechie nu -10 tot -15 graden is, maar ze heeft dikke pret met een Haflo-hengstveulen. Gaat uitstekend dus. Blij dat ze al een teddyberen-pak aan had, toen ze hier vandaan vertrok.
Zou je me toevallig kunnen pben over de ervaringen over de opfok daar in Tjechië.
Tenminste zo te zien bedoel je id enederlandse opfok.
ikz it er namelijk over te denken om mijn veulie daar wellicht heen te brengen.