Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eline_di schreef:Hiboune heel veel sterkte. We blijven allemaal meehopen dat je veulen opknapt. Ik hoop dat je je veulen niet hoeft te laten gaan!
Wat het blaasje bij Diana was weet ik nog steeds niet, maar het is weer weg. Geen red bag dus gelukkig. Ik ga vanavond nog even bij haar kijken omdat ik d´r niet vertrouw. Ik hoop zo dat het komt! Ben het wachten beu
Ze is vandaag wat hangerig en heeft vaak haar staart gedragen. Redelijke uier, maar nog niet vol en geen hars of kegeltjes.
Neonlight schreef:O ja, vergeten te melden, melktest van Neon. Van 11 naar 8.![]()
Nu heb ik wel een aantal dagen 's morgens gemeten en vandaag om 17 uur, misschien dat dat ook invloed heeft. Morgen wordt ze weer 's morgens gechecked. Lastig, variabele werktijden.
Neonlight schreef:Neon zal wel gezellig meedoen met Mira en teruggaan naar 6.
Komt er bij Mira al melk uit of is het ook nog doorzichtig vocht? Bij Neon in ieder geval is het doorzichtig. Vriendlief denkt toch dat de kleine snel geboren wordt, ik heb er een hard hoofd in. Vriendlief heeft er overigens de ballen verstand van, weet nog net wat de voor en wat de achterkant van een paard is.