Nicole288 schreef:airborn: Een minuut of 2 waarin ze heftig reageert op de buik? En hoe vaak heeft ze dat? Is er een regelmaat in te ontdekken (bijv na drinken, of als ze zelf gerend heeft)
Een DA zou denk ik hooguit kunnen opvoelen? En dat heb je ook liever niet als wel. Moeilijk, ik zou denk ik toch afgaan op de eigenaresse, als die zich niet zo'n zorgen maakt heeft ze er mss de rest van de tijd geen last van?
Spannend, 2 veulens die aan de deur kloppen, succes Dunja en SA!
Hmm, minuut of 2-4 denk ik idd. Ze heeft het nu 2 keer gehad dat we gezien hebben, maar de stal leek alsof ze toch wel onrustig is geweest, ze had de bovenlaag her en der open gehaalt. Beide keren dat we het zagen was savonds. Niet direct na drinken, wel na (warme) slobber, brokken en kuil. Beide keren meer dan een uur na het rijden, en met rijden doe ik atm ook niet veel geks (net nieuwe methode dus we beginnen bij alles opnieuw dus stap voornamelijk)
Ze beet heel erg naar haar buik, wit in de ogen, tanden bloot, vloog opzij/naar achteren tegen de wand en de muur aan, alsof ze weg rende opzij/naar achteren voor iets, en ze trapte ook flink.
Ik spendeer atm eigelijk ook meer tijd met Farita dan Else. Heb haar deze week 3 keer gereden, vorige week 4 keer, en else zelf beide weken 1 keer, en ik nouja, ben nogal penny, dus ben ook wel echt lang op stal steeds. Maar heb zelf dan verder ook niets raars gezien.
Alleen staat ze afentoe echt heel heel zielig in een hoekje, zich gewoon echt te verstoppen. Arm ding.