Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Milly_ schreef:pfff hier echt moeilijke merrie hoor, gaat ze liggen puffen/kreunen door weeen, staat ze op, en vliegt onmiddelijk naar het hooialsof er niets gebeurd is
Noesie schreef:
Nicole288 schreef:Da's een goeie PVD, ik heb alleen 1 probleem, ik kan eigenlijk moeilijk in het weekend, dan moet ik vervanging regelen in de winkel, dus moet het even vantevoren al weten
en er is weer een veulen geboren, nee niet hier, waar horen jullie zo wel
Nicole288 schreef:Da's een goeie PVD, ik heb alleen 1 probleem, ik kan eigenlijk moeilijk in het weekend, dan moet ik vervanging regelen in de winkel, dus moet het even vantevoren al weten
en er is weer een veulen geboren, nee niet hier, waar horen jullie zo wel
Destiny02 schreef:Gisteren waren Firenza's banden ineens vrijwel helemaal weg, maar toen deed haar uier nog weinig. Vanochtend nog precies hetzelfde als gisteravond. En toen ik er net was, was haar uier ongeveer 2x zo vol als vanochtend.Hij is nog niet helemaal vol, maar het begint nu ergens op te lijken. Nu het ineens zo snel gaat, denk ik niet dat het veulen nog heel lang op zich laat wachten
Nou ja van mij mag het komen, kraamstal(alleen als het rotweer is, wat er nu wel naar uit begint te zien
) en weiland(alles nu met dubbel schriklint) zijn er klaar voor