MarijeR schreef:Zijn er nog mensen die op willen geven voor de veulenwedstrijd?
Kyra en Fleur schieten aardig op, beide flink veel uier gekregen vannacht en Fleur zelfs gele harsdrupjes op de spenen...
Fleur!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kyra en Fleur schieten aardig op, beide flink veel uier gekregen vannacht en Fleur zelfs gele harsdrupjes op de spenen...
TheSam schreef:MarijeR schreef:Zijn er nog mensen die op willen geven voor de veulenwedstrijd?
Mag ik 2x inzetten of mijn voorspelling wijzigen?
TheSam schreef:MarijeR schreef:Zijn er nog mensen die op willen geven voor de veulenwedstrijd?
Mag ik 2x inzetten of mijn voorspelling wijzigen?
Lunawijffie schreef:Wat is de link van Fleur???
Tinne schreef:Lunawijffie schreef:Wat is de link van Fleur???
*diepe zucht* ....
Owh jee... Fleur harsdopjes.
Bij Kyra nog geen harsdopjes geloof ik he?
Lunawijffie schreef:Wat is de link van Fleur???
TheSam schreef:Doos?????
Stephany schreef:Lunawijffie schreef:Wat is de link van Fleur???
Fleur staat nog niet op pagina 1, dat klopt, maar zij is ook een merrie van Marije en is 12 april uitgerekend!
MarijeR schreef:Vooruit... Als iedereen belooft om ook op pagina 1 te kijken voor de links, zal ik de lijst van maart aanpassen voor maart/april...
Maar daarna ga ik bij iedere vraag naar een link heel hard lopen gillen
Duurt wel een uurtje of langer voordat de lijst bijgewerkt is, zijn erg veel merries.
MarijeR schreef:Vooruit... Als iedereen belooft om ook op pagina 1 te kijken voor de links, zal ik de lijst van maart aanpassen voor maart/april...
Maar daarna ga ik bij iedere vraag naar een link heel hard lopen gillen
Duurt wel een uurtje of langer voordat de lijst bijgewerkt is, zijn erg veel merries.
Stephany schreef:Lunaw, als je nu bij Marije haar onderschrift klikt op "veulens verwacht" ga je vanzelf naar de cams, Kyra staat op cam 1 en Fleur op cam2, staat overigens ook Macy met haar veulen (op cam2) dat je dan niet denkt dat Fleur al een veulen heeft!