Sabbuh, gefeliciteerd! Fijn dat ze toch vrij snel mocht drinken.
Vervelend als ze zo beschermend zijn, maar met die geschiedenis erbij ook heel erg logisch. Ach, als je het stap voor stap aanpakt wordt het vast vanzelf beter.
AM, Nigrante ziet er goed uit! En Jazzy, wat een knappie toch

Kabayo, Zilver heeft ook weer flink haast! Ben benieuwd hoe lang ze het nog binnen houdt.
Cheytjuh, gefeliciteerd! Wat een spannende bevalling, gelukkig kon je het veulen zelf goed leggen.
MallyBelly, mooie buikjes al.
pradadaan, eindelijk weer vorderingen, ben benieuwd hoe lang ze je nog in spanning houdt.
Calice, gefeliciteerd! Wat een knap meisje

knolselder, gefeliciteerd en nog succes met de schriftelijke opdrachten.
cp, wat een verrassing! Wel leuk, nog een extra veulentje.
SaraViaVia, spannend en succes vannacht, dat kan toch niet lang meer duren.
Wij hadden hier vrijdagavond flashbacks naar 2018, maar gelukkig liep het deze keer met een sisser af.
Ik haalde Mishrikah met koliek van het land. Ze ging op het land al steeds liggen en in de stal helemaal plat, duidelijk veel pijn. Het was na half 9, dus de laatste boot zou ik niet meer gaan halen.. Het beeld was heel erg gelijk aan Aziza.. Al zou het met 10,5 maand dracht geen baarmoederdraaiing moeten zijn, maar je weet maar nooit. Dus meteen de DA gebeld, die heeft pijnstilling en een darmontspanner gegeven, daarna opgevoeld en alles leek gelukkig in orde te zijn.
Gelukkig knapte ze daarna weer snel op, thank god! Maar waar ik normaal niet zo snel in de stress schiet, was dit toch wel even heel spannend..
Nou ja, nog een paar foto's, vandaag zit ze op 320 dagen.