Of bv;
Temperament
Payment
Sentiment
Mental ...
(Special) Moment
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DDDara schreef:Vulina dat is wel een gave naam ja (Special) Moment.
Ik heb onderhand ook Rhythm of the night op mijn lijstje staan maar heeft iemand nog een idee wat de roepnaam dan zou kunnen zijn. Want ik vind het een hele geve naam als je de ring ik komt maar ik zie mezelf het nog niet echt roepen voor aan de wei
ual_95 schreef:DDDara schreef:Vulina dat is wel een gave naam ja (Special) Moment.
Ik heb onderhand ook Rhythm of the night op mijn lijstje staan maar heeft iemand nog een idee wat de roepnaam dan zou kunnen zijn. Want ik vind het een hele geve naam als je de ring ik komt maar ik zie mezelf het nog niet echt roepen voor aan de wei
Moet zeggen dat paarden met de meest stoere namen bij ons een hele simpele -meestal oerhollandse- roepnaam hebben, haha.We hebben inmiddels een Kees, een Pien en een Bobje.
KahluaB schreef:Laurentii schreef:corinadrenth, dat gaat hopelijk geen weken meer duren.
Hier heb ik nog maar 1 naam van de drie.
Ik moet nog een naam hebben met een E. Voor merries heb ik graag verwijzingen naar bloemen, maar nog niets gevonden wat mij aanstaat.
Ik vind Edelweiss of Ereprijs wel mooi.
KahluaB schreef:Laurentii schreef:corinadrenth, dat gaat hopelijk geen weken meer duren.
Hier heb ik nog maar 1 naam van de drie.
Ik moet nog een naam hebben met een E. Voor merries heb ik graag verwijzingen naar bloemen, maar nog niets gevonden wat mij aanstaat.
Ik vind Edelweiss of Ereprijs wel mooi.
Piarens schreef:Is het normaal dat de uier van mijn merrie al wat begint te veranderen? In plaats van lege papzakken beginnen ze een beetje vorm te krijgen .
228 dagen
[ [url=m/cCnwlZ.jpg]Afbeelding[/url] ]