. Oeh Noisy
.. Daar zou je bijna bang van worden, haha. Ik ben ook echt nog helemaal niet uit over de naam. Ik heb er eerlijk gezegd nog niet eens overna gedacht
. Dat mag ik wel eens gaan doen, Ice is morgen alweer 330 dagen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.. Daar zou je bijna bang van worden, haha.
. Dat mag ik wel eens gaan doen, Ice is morgen alweer 330 dagen
.
Maar ik hoop een paar namen te hebben, en dan pas na de geboorte de naam te kiezen welke het beste past. Dark Choclate is leuk, maar niet als het een vos blijkt te zijn

Fury en Espero heb ik nooit gevoeld vorig jaar, ondanks uren en dagen staar en voelwerk
.

pretty schreef:Ha heb je een vriend? Tot voor kort vrijgezel toch of niet?
Zo wordt het voor hun ook wat echter inderdaad!
Wij zitten ook met een pakket telefoon+internet+TV en man wilt niet veranderen.![]()
Gsm's dan weer bij een andere provider trouwens.
Ze wilden me natuurlijk direct een ander pakket aansmeren met de Gsm's erbij.
Het is + 10 euro per maand en dan hebben we ook onbeperkt internet, niet dat dat zooo veel is maar wel onnodig want zonder de camera online te gooien hebben we bijlange na geen onbeperkt nodig.
Hij heeft ook al verplicht paardenbevallingsfilmpjes moeten kijken zodat hij niet flauwvalt op het moment van de waarheid. Arme , arme jongen
Dat zorgt voor de ergste discussies thuis.

ooit kom ik ze nog eens stelen 

Moodswings, Halla heeft dat ook zo erg ! Dat zullen die zwangerschapshormonen wel zijn denk ik
Ik wil een merrieveulen maar kan ik die niet gewoon een mannennaam geven ?
Marsu schreef:@daisyjazz. Hier ook moeite met namen. Gelukkig een enorme namenlijst op de site van skjalaritara. En gelukkig hebben veel namen zowel een mannelijke als vrouwelijke vorm.
Ik heb nu een shortlist, maar wat het wordt weet ik pas als het veulen er is.
)
Nu nog afwachten of het goed bij t veulen past, Maar we hebben ook al wat reserve namen
Je weet mn favo hengstennaam al
merrie is idd extreem lastig, maar t gaat je vast lukken

ivy_power89 schreef:Nou en als jullie toch aan het verzinnen zijn....
Graag namen met een H
Voor een hengst heb ik er al eentje maar merrie is lastig