Hanneke, 287 dagen, die moeten nog wel even en nu al zo'n wildebras in de buik..
Enneh, Woogy is hier niet meer geweest... VEULEN - ALARM!!
yoda
Geplaatst: 04-04-14 06:41
En?? Veulentje??? Woogy.
Woogy
Geplaatst: 04-04-14 06:58
nope rete vermoeide Woogy gisteravond was om 12 uur thuis omdat mevrouw weer haar eigen ding aan het doen was. Wandelde telkens de paddock uit om zich niet meer te laten pakken in de rijbaan
Was wel 99,5% zeker da het gisteren niet ging gebeuren. Harsjes zijn wel wat witter aan het worden dus ze schiet enorm op. Toen ik thuis kwam en wat foto's liet zien aan m'n vriend maakte die me zo gigantisch aan het twijfelen dat ik de halve nacht wakker heb gelegen met doom scenarios in m'n hoofd...Zal zo foto's sturen van gisteravond Vannacht blijf ik wel op stal
Pony's mega dikke glimbillen Met mooie platte kont intussen
Mag ik mij ook melden in dit topic, ik heb zelf net een topic aangemaakt op ks mk. Ik vind het leuk om andere drachtige merries te plaatsen. Te reageren en ook regelmatig updates hier te plaatsen. Jaren geleden zat ik met mijn eigen merries ook altijd in het dikke buiken topic. Ik zal vanmiddag of vanavond de laatste pagina's even bij lezen en dan ook even op iedereen gaan reageren.
Dat klopt wel denk ik... Weet dat ik vorig jaar voor mijn gevoel zo veel veulens al veel eerder zag dan die van mij. Lis is nu een maand later en ik heb dat gevoel nog helemaal niet. Van die veulenkriebels en wat ongeduld....
enjoy86
Geplaatst: 04-04-14 11:04
Ik zei gister toevallig precies hetzelfde tegen mijn man. Viel me op dat er nog niet zo veel veulens zijn. Wij zijn ook pas begin juni aan de beurt en dat vind ik zelf eigenlijk te laat
Het zal ook te maken heb be n met dat er gewoon minder gefokt wordt.
pretty
Geplaatst: 04-04-14 11:06
Hier wou het drachtig worden ook niet zo goed lukken verleden jaar. Kikkie en Lisa zijn de enigen die in 1 maal drachtig waren en zij zijn voor nu uitgerekend.
Welkom guenivere,ik herinner me jou nog wel van eerder.
Woogy het komt erg dichtbij nu dus! Spannend! DM horses dus ook,jullie kunnen er een race van maken!
MartineV goed dat je het even hebt laten controleren allemaal. Gelukkig viel het mee en kan je er weer tegenaan! Ze ziet er goed uit hoor!
Das al een beste uier hannekebosch4
cp112 dan toch snel voor Mella?
Hier ook nog geen veulens,ook niet verwacht anders bleef ik wel slapen. Maar het lijkt erop dat Lisa's melktest nu toch omhoog gaat (of omlaag,hoe je het wilt bezien) Voorheen was het eerder caramelvocht en vanmorgen was het toch duidelijk witter. Ze is voor de rest nog haar rustige zelve dus we zullen zien vanavond. Ik durf niks meer zeggen Kikkie,sjah geen verandering.. En ze is toch echt maar 1 cyclus gedekt. Ik denk dat Lisa het gaat moeten voortonen hoe het moet.
ja, idd. Maar die wat dragende merries hebben zijn die niet ook later uitgerekend (over het algemeen)?
pretty
Geplaatst: 04-04-14 11:10
het was natuurlijk ook geen zo een mooi weer vorig jaar als nu...Dan worden de merries doorgaans later goed hengstig en heb je automatisch ook later veulens. Vorig jaar was het nog niet eens zo lang gedaan met sneeuwen!
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 04-04-14 11:17
enjoy86 schreef:
ja, idd. Maar die wat dragende merries hebben zijn die niet ook later uitgerekend (over het algemeen)?
De merrie hier is aan het over dragen. ( baasje aan het tergen)
Mijn merries wilden vorig jaar ook niet in 1 x drachtig worden. Bij alle twee was 3x keer Scheepsrecht. Nu dus lekker allebei halverwege/eind mei uitgeteld