Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bonnieaw schreef:ah ik dacht al dat ik je 2e gemist had VDS!
Vandaag heel naar nieuws bij ons op stal. :'( Paard van een stalgenoot en vriendin is verdronken. We hebben een paar paddocks naast elkaar en er gingen er 2 vechtend door het draad. Paardje van haar is in paniek geraakt en wilde waarschijnlijk over de sloot springen. Vastgezogen in de blubber en omdat haar deken over haar hoofd was geklapt kon ze haar hoofd niet meer omhoog doen. Ze stond samen met mijn merrie haar vriendje, hij stond helemaal in shock in een hoekje en is godzijdank niet gaan rennen. Van de 2 paarden die aan t vechten waren is er 1 een beetje gewond, de ander heeft niks geloof ik. Kwam zelf na het drama aan op stal maar een goede vriendin en de eigenaar van mijn paard dr vriendje had ze buiten gezet en heeft haar dus ook in de sloot gevonden, echt verschrikkelijk. De eigenaar ligt ook nog hoogzwanger met complicaties in het ziekenhuis en is echt altijd over bezorgd dat we met zn alle wel goed voor haar zorgen. Dekentje extra op, voer klaarzetten, buiten zetten, wandelen. Ze heeft het paardje meer dan 10 jaar gehad en ze het is (was) echt het liefste paardje die er is. Kan nog steeds niet geloven dat ik haar morgen niet meer zie staan.
Volgens mij is het een heel onsamenhangend verhaal, maar het is echt fijn het even van me af te schrijven!!