Nou als kitzbi niet drachtig is weet ik het niet meer ik zie nu echt een buikje komen... Vorige week zag je nog niets... deze is van vorge week...
ja toch daar zit wel wat in toch.....
Al_Zawraa
Geplaatst: 31-12-10 15:04
Jeetje, wat is Kitzbi toch slank! Als mijn merries er zo bij zouden staan, wist ik zeker dat ze leeg waren Maar ik denk dat er bij Kitzbi wel wat in zit hoor, die is altijd zo slank.
Hoe is het bij jullie met het vuurwerk? Waar de paarden staan, wordt gelukkig amper vuurwerk afgestoken, maar hier in het dorp wordt ik al gek van al het geknal. Nou ja, morgen is het weer over (hoop ik).
Hier gaat het goed met vuurwerk ze staan lekker buiten af en gaat goed... Straks alles op stal en we houden het licht aan in stal.....
Ja kitzbi is echt slank en dat na 4 veulens...
Al_Zawraa
Geplaatst: 31-12-10 15:23
Na 4 veulens nog zo slank, pff. Hala krijgt nu de 2e en de 1e heeft ze in 2005 (geloof ik) gehad, daartussen hard getraind voor de endurance, dus toen was ze heel strak en nu is ze echt héél rond, zal morgen weer eens een foto maken.
Ja als het goed is zit nu nummer 5 erin en ze wordt nu niet gereden vanwege het weer maar anders wel gewoon 3 a 4 keer in de week... Ben wel blij dat ze zo slank blijft na al haar drachten...
Al_Zawraa
Geplaatst: 31-12-10 15:38
Bij Hala zal het idd ook wel schelen dat ze niet gereden wordt, en eigenlijk al sinds juli 2009 amper meer gereden is, door een blessure, mok en white line disease.. Ik had haar graag tot een maand of 7 of 8 rustig onder het zadel willen houden, maar door het weer opspelen van de white line disease is dat jammer genoeg niet gelukt.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 31-12-10 15:42
Neon is pas bij haar 5de veulen iets ronder geworden, maar valt ook nog wel mee. Daar wordt nooit wat mee gedaan. Sommige merries hebben het in zich om toch een lijntje te houden.
Leuke foto's! Wat is kitzbi toch lekker slank. Ik heb hier twee tegenovergestelden van elkaar. Een heel erg ronde merrie en een heel erg slanke merrie. Kwal is lekker in het haar zeg en al een mooi maar toch strak buikje! Met het vuurwerk word nog afwachten hoe ze reageren, ze steken hier echt overal vuurwerk af met vreselijke knallen. Ze staan wel op stal maar heb geen licht om aan te doen. Ik hou het gewoon wat in het oog.
Kitzbi is echt wel drachtig hoor , begint nu een beetje buik te krijgen aan de foto's te zien.
En jeetje wat was die arabier dik zeg Peeps zal ook wel die kant op gaan Korte rug en veel vruchtwater.
Peeps der stal ligt aan het svea park(woonwijk) dus veel vuurwerk maar peeps eheft er echt neits van, die geeft niet om vuurwerk Staat gewoon te slapen in stal en paddock.
Heeel veel leuke fotos voorbij zienn komen
Vanmiddag op stal 1e oliebol van het jaar op, vanavond lekker nog meer eten.
Mmmm oliebollen, jammer genoeg kennen ze dat hier niet met oud en nieuw.
Hier is er zowiezo niet veel vuurwerk. Benieuwd of Pas erg verdikt is wanneer ik terugkom, heb haar bijna 2 weken niet gezien nu, ze zit bijna op 7 maand nu. ik verlang steeds meer naar het veulen! Heb trouwens een fotoshoot op bokt gewonnen voor Deano. Ik ben benieuwd (al helemaal of ik hem schoon krijg, laatst heeft hij op stal in de poep gelegen, met zn hoofd uiteraard, dat wit is ! wordt schrobben. Lang leve de cowboymagic
Ik heb me ook opgegeven voor een gratis te winnen fotoshoot, maar zat me daarna ook te bedenken dat ik een gele merrie heb. Nou, geloof toch niet dat ik hem win.
Cemlys
Geplaatst: 31-12-10 18:37
haha, zet hem wel een paar dagen onder een licht dekentje op stal, blijft de vacht iets dichter liggen en voorkomt vlekken, dat kopje kan ik wel nog oppoetsen Mijn andere schimmel staat ook onder een licht dekentje, dus die is ook netjes, alleen die 2 jarige is een varken.