Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar hij... hij is ons echt aan het testen, op ons springen enzo, als ik hem dan een waffel verkoop schrikt hij, rent weg, komt terug, draait vlak voor me en dreigt met zn gat en weer weg, sinds gister gooit m zn gat naar me waar hij dan een shot voor in de plaats krijgt, heb mn handen dus meer dan vol en toch is hij zo lief, hij is echt groot aan het worden, echt al paardenmodel 
wilde helemaal niet zoveel veulens maar ze zijn welkom hoor alleen voor hen is de voorwaarde dat hengsten gaan en de merries tja, daar hebben we plek voor
. Ik denk ook wel dat het bij jullie beide komt
.Ik duim voor twee prachtige gezonde veulens en een een goede bevalling voor de merries
!
. pretty schreef:Nada Joy is nog erg aan het bijkomen,of tenminste het veulen groeit nog hard nu!
Ik denk dat ze nog wat wacht eerlijk gezegd. Veulen doet nog een laatste groeispurt!
En ze is al 5 dagen over tijd..
. Die is al zo lang super onrustig. Ze is af en toe echt heel erg rondjes aan het draaien, aan het flemen/smakken, boos naar haar buik aan het kijken enzovoort.. Ik gok op een hengstje dus! En ik hoop dat Joy het veulen gewoon meer tijd geeft om de vlekken nog in te kleuren
. vanessakusje schreef:Nada, enig idd wann joy gaat?
. Ze neemt ons zo vaak in de maling.
. Andere merrie op stal is overmorgen uitgerekend, veel uier, maar nog niet te en stond nog vrolijk te eten op stal, dus dat wordt nog niks.