Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cynthia82 schreef:Mimmetje schreef:Ik zal es even wat mooi weer gaan bestellen.... deze sneeuw aanbieding hebben we nu wel gehad...
Is het jou wel gelukt? Ik kreeg te horen dat de levertermijn ongeveer 3 weken is en als ik er een spoedje van wilde maken, kon ik voor e600,- op het vliegtuig stappen naar Egypte...
DianneM schreef:Istie al Woogysinds 1 oktober vorig jaar. heb nu een keifijne paddock stalling en daar waren geen hengsten welkom.. Dus toch met pijn in mijn hart de ballen eraf
was voor zijn karakter niet nodig, maar wil mijn paarden kunnen stallen waar ik me goed bij voel.. Met hengsten zit je toch vast aan de duurdere luxe stallingen. Ik voel me daar niet zo op mn gemak en wil liefst zoveel mogelijk zelf doen, qua voer kopen en mesten. Zelf kiezen hoe lang mijn paarden buiten staan.. Nu 24/7..
Whis_Serada schreef:Ik was net 17 toen mijn eerste werd geboren
Vulina schreef:Wij willen ook geen hengsten in pension. Opfok is geen probleem, maar pension is het toch anders.. Gaat alles naar buiten, moet de hengst alleen binnen blijvenEn waar moet je er in de zomer mee heen.. Onze opfokhengsten staan achter de zeedijk, komt verder nooit iemand.. Ook geen andere paarden (lees merrie's)
DianneM schreef:Ehmm, is de merrie van VDS ook bevallen omdat er gesproken wordt over de tweede helft van de tweeling? Heb toch niks gemist?